جلسه اول لیزر موهای زائد و نتایج بعد از آن ، ابتدا موی سطح پوست مورد نظر کاملا تراشیده شده و تمیز می شود. یک کرم بی حس کننده روی پوست آن ناحیه مالیده می شود. سپس با لیزر، اشعه ای با نور کاملا متمرکز با طول موج (حدود 755 نانومتر)، قطر لکه (بین 6 تا 18 میلی متر) و فرکانس (مدت زمان پالس) مناسب روی آن ناحیه تابانده می شود.

سیستم خنک کننده DCD یا ACC انتخاب می شود. احساس درد یا سوزش کاملا طبیعی است اما در حدی نیست که برای بیمار قابل تحمل نباشد.

بروز علائمی مانند قرمز شدن پوست، احساس سوزش یا درد، تورم، ایجاد لک های روشن تر یا تیره تر و حساس شدن پوست به نور بعد از اتمام جلسه اول لیزر کاملا طبیعی است. این علائم پس از چند روز به طور کامل از بین می روند. کاهش موها در جلسه اول حدود 10 تا 20 درصد است. با تکرار جلسات شدت بروز علائم به طور قابل توجهی کاهش می یابد و موها نازک تر و کمرنگ تر می شود. حجم موها نیز به وضوح کاهش می یابد.

جلسه اول لیزر موهای زائد و نتایج بعد از آن

چند جلسه برای از بین بردن مو لازم است و هر جلسه چقدر طول می کشد؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای نواحی مختلف بدن بسته به شرایط فیزیکی بدن هر شخص، حجم موها و نوع موها متفاوت است. می توانید به منظور اطلاعات بیشتر در این خصوص با کلینیک لیزر موی کندلا تماس بگیرید. مدت زمان هر جلسه بسته به وسعت ناحیه مورد نظر برای انجام لیزر بین 25 تا 40 دقیقه متغیر است.

بعد از ۶ جلسه لیزر مو، قسمت هایی از بدنم به صورت پراکنده، هنوز مو دارند. دلیل این موضوع چیست و چه باید بکنم؟

حجم مو و سرعت رشد مو در هر فردی متفاوت است بنابراین درصورتیکه پس از 6 جلسه مخصوصا در نواحی وسیع مانند کمر یا پاها هنوز حجم زیادی از موها باقیمانده باشد پس از 15 تا 20 روز یک جلسه لیزر کنترلی انجام می گیرد.

فاصله هر جلسه لیزر مو حتما باید یک ماه باشد؟

حدود 4 تا 6 هفته تا جلسه بعدی به موهایی که در فازهای دیگر قرار دارد زمان داده شود تا وارد فاز رشد شوند.

فاصله هر جلسه لیزر مو حتما باید یک ماه باشد؟

آیا بین جلسات لیزر مو می توانیم مو های خود را در صورت لزوم شیو کنیم؟

در فاصله بین دو جلسه لیزر به موهایی که هنوز در فاز رشد قرار نگرفته اند اجازه داده می شود که رشد کنند؛ در صورتیکه وجود موها برای شما ناخوشایند است می توانید هر روز هر ناحیه از بدن خود را شیو کنید فقط در روزهایی که نزدیک به جلسه بعدی لیزر است از بهداشتی بودن لیزر کاملا مطمئن شوید و سعی کنید بدنتان را زخم نکنید و نبرید.

چه کارهایی بعد از لیزر مو نمیتوانیم انجام دهیم؟

بهتر است بعد از لیزر مو از لباسهای نخی و گشاد استفاده کنید و از لمس کردن پوستتان در نواحی لیزر شده خودداری نمایید. تنها می توانید کرم های حاوی 100% آلوئه ورا را در نواحی لیزر شده پوست خود بمالید. از رفتن به باشگاه ورزشی، سونای بخار یا خشک، جکوزی و استخر خوددرای کنید. هنگام دوش گرفتن، آب را زیاد داغ نکنید و تا 24 ساعت از هرگونه فعالیت شدید فیزیکی نیز خودداری کنید.

بهترین دستگاه لیزر موی جهان چیست؟

تفاوت اصلی تمام دستگاههای لیزر موی زائد در طول موج لیزر، مدت پالس ، اندازه لکه لیزر و روش خنک کردن پوست آنها است. این مشخصات مهم است و می تواند روی ایمنی و بازده لیزر مو تاثیر بسزایی داشته باشد. لیزر موی کندلا سری جنتل پرو با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا سه دستگاه لیزر جنتل لیز، جنتل یگ و جنتل مکس پرو را به عنوان ایمن ترین و پربازده ترین دستگاه لیزر موهای زائد که بیشترین سازگاری را با انواع پوست ها و موها دارند به بازار عرضه کند. شرکت کندلا بیش از دو دهه است که با موفقیت در صنعت لیزرهای زیبایی و درمانی پرچمدار است. به همین دلیل عملکرد آن در حذف موهای زائد و درمانهای دیگر کاملا تضمین شده و مورد تایید FDA است. عملکرد فوق العاده لیزر الکساندرایت در کرج باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *