درمان چین و گودی زیر چشم

رفع چین و گودی زیر چشم یکی از مهم ترین راه حل هایی است که امروزه خیلی از خانم ها و آقایان به دنبال آن هستند تا ظاهری جوان تر و در عین حال زیباتر داشته باشند.

خطوط ریز و چین و چروک در اطراف چشم ها از علائم فیزیکی پیری پوست هستند و از علائم اجتناب ناپذیر روند پیری هستند. چین و چروک زیر چشم زمانی اتفاق می‌افتد که پوست اطراف چشم نازک‌تر می‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که می‌تواند با قرار گرفتن مکرر در معرض آفتاب، سیگار کشیدن، برخی ویژگی‌های ژنتیکی تسریع شود.

دو نوع چین و چروک زیر چشم به نام خطوط پویا و استاتیک وجود دارد. خطوط پویا چین و چروک هایی هستند که در اثر حرکت عضلات ایجاد می شوند و خطوط استاتیک خطوطی هستند که در صورت منقبض نشدن ماهیچه ها وجود دارند.

برای رفع چین و گودی زیر چشم ما باید علت های اصلی چین و چروک زیر چشم را بشناسیم. از مهمترین این علل کاهش سطح کلاژن موجود در لایه درم پوست است که در طول سال ها از بین می رود. کلاژن در حمایت از ساختار صورت و مسئول حفظ جوانی پوست است، جایی که مقدار کم آن می‌تواند پوست اطراف چشم را تحت فشار قرار دهد و خطوط و چروک‌هایی را ایجاد کند که با گذشت زمان بیشتر نمایان می‌شوند.

چگونه از شر چین و چروک زیر چشم خلاص شویم؟

در بیشتر موارد، می توانید چین و چروک و همچنین گودی زیر چشم را در خانه کنترل کنید.

هیدراته بمانید! عدم دریافت آب کافی یا نوشیدن زیاد الکل می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. هیدراته ماندن، چشمان شما را از افتادگی محافظت می کند. نوشیدن آب یک راه عالی است برای این که پوستی صاف و زیبا داشته باشید.

یک رژیم غذایی متعادل را رعایت کنید! دریافت مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی بهترین راه برای حفظ سلامت صورت است. داشتن یک رژیم غذایی سالم و حفظ وزن ثابت می تواند به رفع چین و گودی زیر چشم کمک کند.

از کرم دور چشم استفاده کنید! استفاده از کرم دور چشم حاوی رتینول یا کافئین می تواند پوست شما را احیا کند. به دنبال کرم های دور چشمی باشید که ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها نیز دارند.

البته رفع چین و گودی زیر چشم درمان های موثر تر دیگری نیز دارد. از جمله شیوه های درمانی، روش های تزریقی است.

درمان های تزریقی

روش های سریع و محبوبی هستند که بدون عوارض روش های ترسناک مثل عمل جراحی، به رفع چین و گودی زیر چشم کمک می کنند. در طول درمان چین و چروک زیر چشم، می توانید از پزشک خود انتظار داشته باشید که مقدار کمی محلول طبیعی (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق کند تا ظاهر ناحیه چشم را بهبود بخشد، استحکام پوست اطراف آن را تقویت کند و ساختاری جوان تر را به شما ارائه دهد.

فیلر های (پرکننده ها) پوستی

پرکننده های پوستی می توانند به بازگرداندن حجم، لیفت و روشن کردن ناحیه زیر چشم کمک کنند. انواع مختلفی از پرکننده های پوستی وجود دارد که ممکن است در درمان مشکلات مختلف پوست موثرتر باشند.

این درمان عمدتاً خاصیت حجیم کننده و حجم دهنده دارد و می تواند در درمان هرگونه لاغری، تیرگی زیر چشم، طراوت بخشیدن به ناحیه چشم و نرم کردن خطوط ریز موثر باشد.

میکرونیدلینگ

این درمان همچنین به عنوان درمان القای کلاژن شناخته می شود که سوراخ های ظریف و ریزی را در پوست ایجاد می کند تا بازسازی سلول های پوست را تشویق به جوانسازی کند و پاسخ درمانی طبیعی بدن را دریافت نماید.

هنگامی که این پاسخ فعال شود، کلاژن و الاستین (دو پروتئینی که در از بین بردن چین و چروک ها نقش اساسی دارند) تولید می شوند تا ظاهری درخشان تر و جوان تر ایجاد کنند. این درمان همچنین در کاهش جای زخم هم موثر است. این روش بسیار ایده آلی برای درمان چندین نگرانی درباره پوستتان خواهد بود.

درمان Sculptra

یکی دیگر از درمان های تزریقی ضد پیری است که برای جایگزینی کلاژن از دست رفته و جلوگیری از کاهش قابلیت ارتجاعی پوست در اطراف چشم عمل می کند و به رفع چین و گودی زیر چشم کمک میکند.

پلی-ال-لاکتیک اسید ماده اولیه Sculptra است و یک فیلر قابل جذب و مورد تایید FDA است که به هر گونه پوست ضعیف و افسرده کمک می کند. این روش می تواند به روشن شدن کل ناحیه صورت هم کمک کند.

سوالات متداول رفع چین و گودی زیر چشم

جواب این شوال بدون شک مثبت است. مرکز زیبایی آویژه به عنوان یکی از مدرن ترین کلینیک های زیبایی در کرج، ارائه درمان‌های ایمن که توسط متخصصان انجام می‌شود، چیزی است که ما برای رفع چین و گودی زیر چشم تضمین می‌کنیم. تمام درمان های ما توسط پزشکان و پرستاران واجد شرایط انجام می شود که از روش های پزشکی فوق العاده بالایی پیروی می کنند. تجهیزات و درمان‌های ما پیشرفته هستند، به شدت آزمایش شده و از تاییدیه FDA استفاده می‌کنند. ما استفاده از محصولات با کیفیت بالا را در هر روش درمانی موجود تایید می کنیم.

میزان درد بسته به شیوه درمان و تحمل درد فردی متفاوت خواهد بود. از آنجایی که تمام درمان‌های رفع چین و گودی زیر چشم در کلینیک تخصصی انجام می‌شوند و نسبت به جراحی کمتر تهاجمی هستند، حداقل درد قابل انتظار است. با این حال، راحتی مشتری یک اولویت است و ما همیشه می توانیم از ژل های خنک کننده و عوامل بی حس کننده برای کاهش هر گونه درد استفاده کنیم.

با اکثر درمان های تزریقی، هیدرافشیال، میکرونیدلینگ و لایه برداری پوست، نتایج را می توان بلافاصله مشاهده کرد، جایی که چشم روشن تر و با کاهش قابل توجه چین و چروک به نظر می رسد. برای دیدن اثر کامل یک درمان، ممکن است حدود یک هفته یا بیشتر طول بکشد.

این به نگرانی ها و ترجیحات پوست شما بستگی دارد. بهترین راه برای کشف اینکه کدام درمان برای شما مناسب است، مشاوره با یکی از پزشکان ما است. آنها با جزییات، موثرترین مسیر درمانی را برای رسیدن به اهداف پوستی شما طی خواهند کرد.

این به مسیر درمانی که انتخاب می کنید بستگی دارد. برای اکثر داروهای تزریقی، نتایج بعد از اولین جلسه قابل مشاهده است، اما بسته به عمق و برجستگی چین و چروک زیر چشم، ممکن است چندین درمان مورد نیاز باشد. این موضوع در طول مشاوره شما تایید خواهد شد.