لیزر موی زائد چیست؟ لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش حذف دائمی موهای زائد بدن شناخته می شود. در لیزر مو, با استفاده از لیزر موی کندلا الکس، بدون رنج بردن از حساسیت های پوستی ناشی از کرم موبر و بدون نیاز به صرف وقت زیاد در روش IPL می توانید طی چند جلسه به طور کامل از شر موهای زائد خود خلاص شوید. چون لیزر موهای زائد الکساندرایت، ریشه موها را با جذب انرژی و ایجاد حرارت توسط ملانین می سوزاند؛ امکان رشد مجدد آنها وجود ندارد.

لیزر موی زائد چیست؟

لیزر موهای زاید پوست تیره و روشن

آیا دستگاه و فرکانس لیزر مو برای پوست های تیره با پوست های روشن متفاوت است؟

لیزر موهای زائد، توسط دستگاه لیزر موی کندلا الکساندرایت را می توان روی پوست اکثر ایرانیان انجام داد! با توجه به تحقیقات انجام گرفته نوع پوست اکثر زنان و مردان ایرانی در طیف روشن (نوع I) تا سبزه (نوع VI) قرار دارد. چون لیزر کندلا الکس طول موج را در محدوده فرو سرخ (755 نانومتر) تولید می کند، با تنظیم مناسب مدت پالس ها و اندازه لکه لیزر می توان موهای زائد این نوع پوست ها را به راحتی و با سرعت قابل قبول از بین برد.

آیا دستگاه و فرکانس لیزر مو برای پوست های تیره با پوست های روشن متفاوت است؟

پوست بدن من تیره است، آیا لیزر مو برای من مناسب است؟

همانطور که اشاره شد چون اشعه لیزر باید توسط رنگدانه (فولیکول با ملانین) جذب شود؛ هرچه پوست تیره تر باشد امکان نفوذ لیزر و رسیدن به ریشه مو کاهش پیدا می کند،چون ملانین موجود در اپیدرمیز پوست تیره آن را جذب می کند. جذب بیش از حد انرژی لیزر کندلا الکس (با طول موج خاص الکساندرایت) توسط ملانین اپیدرمیز در پوست های تیره علاوه بر اینکه به پوست آسیب وارد کرده و برای فرد مشکلاتی ایجاد می کند، نتیجه مطلوب را روی حذف موهای زائد نخواهد داشت. البته شرکت کندلا افرادی که پوست های تیره ای دارند را نیز تنها نگذاشته و دستگاه لیزر موی کندلا یگ از سری جنتل پرو را به این منظور طراحی کرده است که با استفاده از تنظیم مدت زمان پالس ها و اندازه لکه لیزر بتوان پوست هایی که تیره هستند و تا حدی برنزه شده اند را لیزر کرد.

سخن پایانی

لیزر موهای زائد روش مطمئنی برای از بین بردن این مشکل است. استقبال مردم از این روش باعث شده است تا شرکت های زیادی در سراسر دنیا برای تولید دستگاه های بهتر تلاش کنند. یکی از دستگاه های منحصر به فرد در این زمینه، دستگاه لیزر الکساندرایت است. امکانات این دستگاه و عملکرد خاص آن، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر بسیاری از کلینیک ها و مراکز زیبایی از این دستگاه استفاده می کنند. لیزر الکساندرایت در کرج هم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم تمایل دارید تا موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، می توانید به بهترین مرکز لیزر کرج مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *