بهترین مرکز لیزر در کرج خدمات وسیعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. همه افراد به زیبایی خود اهمیت می دهند و همواره به دنبال روش هایی برای دستیابی به این هدف می باشند. یکی از مسائلی که بسیاری از زنان و مردان با آن مواجه هستند، مشکل موهای زائد است. آنها در گذشته برای رفع این مشکل از روش هایی مانند اپیلاسیون، وکس، کرم موبر، کندن مو، اصلاح و شیو استفاده می کردند. اما این روش ها، بسیار زمان بر و خسته کننده بودند. علاوه بر این، نتایج آنها کوتاه مدت بود و پس از گذشت زمان کمی فرد می بایست دوباره برای رفع موهای زائد خود اقدام نماید. در حال حاضر ، لیزر به عنوان بهترین و موثرترین روش برای خلاصی از شر موهای زائد شناخته می شود. ضمن اینکه برای رفع بسیاری از مشکلات دیگر نیز می توان از لیزر استفاده کرد.

دلایل رشد موهای زائد

در بدن همه انسان ها موهایی رشد می کنند که با نام موهای زائد یا موهای ناخواسته شناخته می شوند. رشد این موها، کاملا طبیعی است و به دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، قرار داشتن در دوران بارداری و یائسگی می باشد. البته گاهی اوقات موهای زائد به دلایل غیر طبیعی مانند مصرف داروهای هورمونی (برخی داروهای ضدبارداری ، استروئیدها)، مشکلات هورمونی (تنبلی تخمدان )، برخی جراحی ها(پیوند پوست، هیسترکتومی و …) رشد می کنند. ممکن است رشد این موها ناشی از بروز یک مشکل یا بیماری در بدن باشد. در چنین مواردی باید ابتدا نوع و دلیل بیماری تشخیص داده شود و اقدام به درمان نمود. به طور کلی رشد موهای زائد به هر دلیلی که باشد، برای افراد خوشایند نیست.

نور لیزر چیست؟

یک نور بسیار متمرکز است که توسط دستگاه به موهای زائد تابانده می شود. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو این نور را جذب می کنند و بر اثر حرارت بالای آن از بین می روند.

نور لیزر چیست؟

عملکرد لیزر موهای زائد

نوری که به موهای زائد تابانده می شود، باعث از بین رفتن فولیکول مو می گردد. تک تک موهای بدن، یک چرخه ی رشد و استراحت دارند. بیشتر این موها در یک زمان معین در فاز استراحت قرار می گیرند و تعداد کمی هم در فاز رشد هستند. اشعه لیزر بر روی موهایی که در فاز استراحت می باشند، تاثیری ندارد. مراکز لیزر با توجه به این مسئله، جلسات لیزر را در فواصل زمانی مشخص برنامه ریزی می کنند. در هر جلسه، تعدادی از فولیکول های فعال مو از بین می روند. این روند آنقدر ادامه پیدا می کند تا همه موهای زائد نابود شوند. افراد می توانند با استفاده از لیزر، موهای زائد خود را از بین ببرند و از رویش دوباره آنها جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است که پرتو لیزر، آسیبی به سایر بافت های بدن نمی رساند.

افرادی که می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند :

تمامی زنان و مردان می توانند برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده نمایند. تاثیر لیزر بر روی موهای تیره بیشتر است. البته اثر گذاری لیزر به عوامل دیگری مانند نوع و رنگ پوست، حجم موها، سطح هورمون، سبک زندگی و … بستگی دارد. قوانین جاری در مورد استفاده از لیزر در مراکز لیزر باید مورد توجه قرار بگیرند. معمولا تمامی افراد بالای 12 سال اعم از زن و مرد می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

افرادی که می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند

افرادی که نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند:

افراد می توانند متناسب با شرایط جسمی و روحی خود از خدمات لیزر بهره مند شوند. اما باید توجه داشت که این خدمات برای برخی از افراد مناسب نیستند. کسانی که داروهای خاص مصرف می کنند یا افرادی که دچار اختلالات هورمونی می باشند، بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکنند. علاوه بر این، خانم های باردار و شیرده هم بهتر است از لیزر موهای زائد خود صرفنظر کنند. بیماران خاص، افرادی که پوست برنزه دارند هم بهتر است لیزر نکنند. لیزر موهای زائد برای کسانی که سابقه تبخال مکرر، گوشت اضافه در محل عمل، عفونت فعال (جوش چرکی)، بیماری هایی مانند لوپوس دارند هم توصیه نمی شود. افرادی که داروهای ایزوترتینویین و داروهای حاوی طلا مصرف می کنند هم در این گروه قرار می گیرند. لیزر موهای زائد برای اشخاصی که در محل لیزر، تتو یا خال یا کک و مک دارند، مناسب نیست. اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، حتما با پزشک بهترین مرکز لیزر در کرج مشورت نمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، یک روش سریع و بدون عارضه می باشد که اثربخشی فوق العاده ای دارد. یکی از مهم ترین مزایای این روش، عدم وجود درد است که به همین علت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. باید توجه داشت که میزان احساس درد در افراد متفاوت می باشد و به نوع دستگاه و امکانات آن هم بستگی دارد. کسانی که از لیزر موهای زائد استفاده می کنند نیازی به بستری ندارند. آنها می توانند بعد از انجام لیزر، فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. این تکنولوژی توسط FAD تایید شده و در صورت رعایت تمام اصول، عوارض خاصی به دنبال ندارد.

مزایای لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در کرج

بهترین مرکز لیزر کرج محلی است که خدمات متنوعی در زمینه لیزر به عزیزان ارائه می دهد. از ویژگی های این مرکز می توان به داشتن مجوز، ارتباط دائمی و موثر با مشتریان و پاسخگوئی سریع اشاره کرد. بهترین مرکز لیزر در کرج برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود، از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می کند. اپراتورهای این مرکز در کار خود خبره هستند و خدمات خود را به صورت حرفه ای ارائه می دهند. محیط مرکز، آرام است و اصول بهداشتی در آن رعایت می شود. پزشکان با تجربه مرکز همواره آماده پاسخ گویی به سوالات مراجعین می باشند و زمان کافی را برای رفع ابهامات آنها صرف می کنند. مهم ترین هدف بهترین مرکز لیزر در کرج، جلب رضایت عزیزان می باشد. در این راستا، تلاش می کند تا بهترین خدمات را به آنها ارائه دهد. در این مرکز، برای زمان وشخصیت افراد، احترام قائل هستند و کلیه پرسنل رفتار خوبی با یکدیگر و مراجعین دارند. بهترین مرکز لیزر کرج برای خدمات خود، قیمت های مناسبی در نظر گرفته است و در جهت افزایش کیفیت خدمات خود تلاش می کند.

بهترین مرکز لیزر در کرج

نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد

افراد باید قبل از انجام لیزر و پس از آن یکسری نکات را رعایت کنند. با این کار می توانند نتایج مطلوب تری به دست آورند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم.
– تراشیدن موهای زائد محل موردنظر قبل از انجام لیزر
– استفاده از ژل بی حسی برای تسکین درد
– استفاده از عینک محافظ برای جلوگیری از آسیب به چشم ها
– نرفتن به سونا و استخر به مدت 3 روز پس از لیزر
– قرار نگرفتن در معرض نور خورشید به مدت یک هفته (بعد از لیزر) و استفاده از کرم ضد آفتاب پیش از خروج از منزل
بعضی از بیماران در اثر استفاده از لیزر، دچار عوارضی شده اند. در صورت استفاده مجدد از این خدمات، امکان بروز عارضه در این افراد بیشتر از سایرین می باشد. پزشکان در این موارد، از روش تست کردن استفاده می کنند. به این ترتیب که بر روی یک ناحیه از بدن، لیزر را انجام می دهند و بعد از چند روز، نتایج آن را بررسی می نمایند. در صورتی که مشکلی ایجاد نشده باشد، عملیات لیزر را آغاز می کنند.

مرکز لیزر خوب در کرج

این مرکز خدمات زیادی را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد. از جمله خدمات مرکز لیزر خوب در کرج می توان لیزر موهای زائد، جوانسازی ناحیه تناسلی، کوچک کردن بینی های گوشتی، رفع سلولیت، تزریق ژل و فیلر به لب، جوانسازی پوست، لیفت پوست و لاغری موضعی را نام برد.

خدمات مرکز لیزر خوب در کرج

1- لیزر موهای زائد

یکی از مهم ترین خدماتی که توسط مرکز لیزر خوب در کرج ارائه می شود، لیزر موهای زائد می باشد. بسیاری از زنان و مردان برای رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن خود به این مرکز مراجعه می کنند. معمولا لیزر موهای زائد برای نواحی صورت، زیر بغل، کمر، دست ها، پاها، گردن و ناحیه تناسلی انجام می شود. اما به طور کلی می توان از این روش برای رفع موهای زائد تمام نواحی بدن استفاده کرد. برای لیزر موهای زائد، ابتدا موهای سطح پوست ناحیه موردنظر تراشیده می شود. در ادامه برای کاهش درد از کرم بی حسی موضعی استفاده می کنند. به وسیله ی دستگاه لیزر، اشعه ای با نور کاملا متمرکز را به این ناحیه می تابانند. طول موج این اشعه، حدود 755 نانومتر می باشد. معمولا قطر لکه بین 18-6 میلی متر است. برای دستیابی به نتایج مطلوب، از فرکانس مناسبی استفاده می شود. سیستم خنک کننده دستگاه هم نقش مهمی در کاهش درد ایفا می کند. البته باید دقت داشت که آستانه تحمل درد در افراد متفاوت است. احساس درد و سوزش در این روش به حدی نیست که آزار دهنده و غیر قابل تحمل باشد. افرادی که برای اولین بار لیزر موی زائد انجام می دهند با علائمی مانند قرمزی پوست، احساس سوزش یا درد، تورم، لک، حساس شدن پوست نسبت به نور و … مواجه می شوند. این امر کاملا طبیعی است. علائم بعد از مدتی برطرف می شوند. اگر در جلسات لیزر به صورت منظم شرکت کنند، به مرور شاهد کاهش حجم و ضخامت موهای زائد خود خواهند بود.

لیزر موهای زائد

– تعداد جلسات لیزر موی های زائد و مدت آن
به طور دقیق نمی توان گفت که چند جلسه برای رفع موهای زائد نیاز است. تعداد و مدت زمان جلسات لیزر به عوامل مختلفی مانند شرایط فیزیکی بدن فرد، حجم و نوع موها، رنگ و نوع پوست بستگی دارد. مدت زمان هر جلسه هم با توجه به وسعت منطقه موردنظر متفاوت می باشد. اما معمولا بین 40-25 دقیقه متغیر است.

– لیزر الکس کندلا
یکی از برندهای معروف و معتبر که در زمینه تولید دستگاه های لیزر پوست و و فعالیت می کند، کندلا است. لیزر الکساندرایت کندلا توانایی و دقت بالایی دارد که از این نظر با سایر دستگاه های لیزر متفاوت می باشد. دستگاه های لیزر موی زائد از نظر طول موج، فرکانس (مدت پالس)، اندازه لکه لیزر و روش خنک کردن پوست با یکدیگر تفاوت دارند. این عوامل نقش مهمی در میزان بازدهی و ایمنی دستگاه دارند. دستگاه لیزر الکس کندلا را می توان برای انواع پوست و مو ( موهای ضخیم و نازک، تیره و روشن) به کار برد. این دستگاه، تاثیر چشمگیری در زمینه موزدایی دارد. دستگاه الکس کندلا فقط مختص رفع موهای زائد نیست. بلکه برای برداشتن خال، درمان واریس، رفع جای بخیه سزارین و برداشتن تتو نیز به کار می رود. لیزر الکساندرایت علاوه بر کارهای درمانی در صنایع مختلفی مانند حکاکی، علامت گذاری، پوشش فلزات و سرامیک هم کاربرد دارد. برخی از انواع آن در سیتومتری جریان خون، شکستن سنگ کلیه و تشخیص فلورسنس مورد استفاده قرار می گیرند.

2- جوانسازی ناحیه تناسلی

عوامل زیادی مانند کاهش وزن های غیر اصولی، دوچرخه سواری طولانی مدت، زایمان های زیاد، افزایش سن، دوران یائسگی و کاهش هورمون های زنانه، سلامت و زیبایی این ناحیه را تحت تاثیر قرار می دهند. بسیاری از بانوان به زیبایی و سلامت ناحیه تناسلی خود اهمیتی نمی دهند. در حالی که باید بدانند، جوانسازی ناحیه تناسلی موجب بهبود کیفیت و سلامت جنسی آنها می شود. علاوه بر این، تاثیر زیادی بر افزایش اعتماد به نفس فرد می گذارد. برخی تصور می کنند که فقط خانم های متاهلی که چندین زایمان طبیعی داشته اند، لازم است تا برای جوانسازی ناحیه تناسلی خود اقدام کنند. در حالی که این درست نیست.
بسیاری از زنان با ورود به سنین میانسالی دچار افتادگی پوست و تغییر شکل آن در ناحیه تناسلی می شوند. این حالت در خانم های مجرد هم ممکن است به وجود آید. امروزه برای جوانسازی و رفع چین و چروک های ناحیه تناسلی از روش هایی مانند لیزر، مزوتراپی، تزریق ژل و چربی استفاده می شود. همه خانم ها می توانند از روش لیزر برای جوانسازی ناحیه تناسلی خود استفاده کنند. البته بهتر است با مشورت پزشک صورت گیرد. باید توجه داشت که انجام آن 3 ماه پس از زایمان ممنوع می باشد. با استفاده از لیزر می توان بسیاری از مشکلات ناشی از زایمان های متعدد در زنان را بهبود بخشید.
نتایج لیزر جوانسازی ناحیه تناسلی دائمی نیست اما برای مدت طولانی باقی می ماند. بانوان عزیز می توانند با نظر پزشک، سالی یکبار از این خدمات استفاده نمایند. زنان زیادی با مشکلاتی مانند افتادگی واژن یا تغییر شکل آن، آتروفی و خشکی واژن، افتادگی رحم و خروج باد از واژن روبه رو می شود. لیزر می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

3- کوچک کردن بینی های گوشتی

افرادی که در فکر کوچک کردن بینی گوشتی خود هستند، می توانند از روش های پلاسما جت و یا تزریق آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده کنند. پلاسما جت بینی به عنوان یک روش موثر برای فرم دهی بینی شناخته می شود. با استفاده از این روش، افراد می توانند حالت بینی خود را بدون جراحی اصلاح نمایند. در روش پلاسما جت از یک گاز یونیزه شده با حرارت بالا استفاده می شود. بهترین مرکز لیزر در کرج با استفاده از این گاز، جای زخم و اکنه، چین و چروک های ریز و افتادگی های متوسط یا شدید اطراف چشم را بهبود می بخشد.
تزریق آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم، یک روش مدرن و امن برای کوچک کردن بینی محسوب می شود. برای تزریق، نیازی به بیهوشی عمومی فرد نیست. در این مرکز برای کاهش درد و آرامش بیمار از بی حسی موضعی استفاده می کنند. تعداد تزریق ها توسط پزشک تعیین می گردد. نتیجه تزریق، دائمی است مگر اینکه بینی فرد در اثر بارداری یا چاقی به وضع اولیه خود بازگردد. احتمال بروز این اتفاق 20% است. اما می توان با یک تزریق مجدد، دوباره بینی را کوچک کرد. از این روش برای کاهش برآمدگی و بافت چربی روی بینی، تنظیم عدم تقارن در بخش گوشتی بینی، تخلیه ژل یا فیلر در صورت عدم رضایت و سربالا کردن قسمت بالایی بینی هم استفاده می کنند.

4- رفع سلولیت

سلولیت ، یک نوع عفونت باکتریایی دردناک می باشد که در لایه های زیرین پوست ایجاد می شود. این عارضه به صورت ناگهانی به وجود می آید و اگر به درمان آن توجه نشود، می تواند خطرناک باشد. در حالت خفیف به صورت یک عفونت وضعی همراه با قرمزی در یک ناحیه ایجاد می شود. اما در موارد حاد، عفونتی است که به سرعت گسترش می یابد. میزان گسترش این عارضه، به مقاومت بدن فرد بستگی دارد. یکی از روش های درمان این مشکل، لیزر است که می تواند با استفاده از انرژی مغناطیسی بر متابولیسم سلول ها تاثیر بگذارد. میزان اثرگذاری این روش، به عواملی مانند تغذیه، ژنتیک، عملکرد متابولیسمی و تعادل هورمونی وابسته است. افرادی که از روش لیزر برای درمان سلولیت استفاده می کنند، با گذشت زمان شاهد محکم شدن پوست و کاهش سلولیت، از دست دادن مایعات اضافی و تورم بدن و کاهش وزن خواهند بود.

رفع سلولیت

5- تزریق ژل یا فیلر به لب

یکی از خدمات بهترین مرکز لیزر کرج، تزریق ژل یا فیلر به لب است. لب ها نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارند . افرادی که لب هایی بزرگ و برجسته دارند، جذابیت بیشتری در نظر دیگران دارند. لب های برخی از به صورت ژنتیکی، نازک و باریک است. این امر باعث شده تا اعتماد به نفس آنها کاهش یابد. عوامل دیگری مانند افزایش سن و آسیب های ناشی از تماس با نور خورشید می توانند به مرور زمان، حجم لب ها را کاهش دهند. کوچک و نازک بودن لب ها به هر دلیلی که باشد، باعث ناخشنودی فرد می شوند. امروزه برای رفع این مشکل، اقدام به تزریق ژل یا فیلر به لب می کنند. این روش با هدف فرم دهی و افزایش حجم لب ها صورت می گیرد. در صورتی که توسط پزشک انجام شود، بی خطر بوده و نتایج خوبی به دنبال دارد. تزریق ژل یا فیلر به لب ، یک روش مناسب برای خوش فرم کردن و حجم دهی لب ها می باشد. تزریق ژل یا فیلر به لب برای افراد دیابتی، بیماران خاص، کسانی که مشکل انعقاد خون دارند، افراد مبتلا به عفونت های فعالی دهانی (تبخال)، سرماخوردگی یا کرونا توصیه نمی شود. اگر نسبت به ژل یا لیدوکائین حساسیت دارید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق ژل یا فیلر به لب

6- لیزر جوانسازی پوست

از این روش برای رفع چین و چروک و لیفت پوست استفاده می شود. پرتو لیزر، سلول های پوست را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند. به این ترتیب، لایه های شل و افتاده پوست از بین می روند و پوستی سفت جایگزین آن می گردد. این پوست تازه، شاداب تر بوده و از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد.
معمولا نتایج لیزر جوانسازی پوست برای 5-2 سال ماندگار است. البته با رعایت برخی موارد می توان این مدت را افزایش داد. از جمله این موارد می توان به عدم مصرف سیگار و الکل، خواب کافی، دوری از استرس، تغذیه سالم (مصرف میوه و سبزیجات به اندازه کافی و کاهش مصرف چربی ها و قندها)، استفاده از محصولات مراقبتی پوست و دوری از استرس اشاره کرد.

7- لیفت پوست و لاغری موضعی

بسیاری از افراد با مشکل انباشتگی چربی در قسمت های مختلف بدن مواجه هستند. چربی ها بیشتر در نواحی شکم و پهلوها جمع می شوند. کاهش این چربی ها برای فرد اهمیت زیادی دارد. امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن وجود دارند. از جمله این روش ها می توان به لیزر، فرکانس رادیویی و تکنیک های اولتراسوند اشاره کرد. این روش ها غیر تهاجمی هستند و برای لاغری موضعی و کاهش وزن به کار می روند.

لیفت پوست و لاغری موضعی

هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج

هزینه خدمات لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند وسعت منطقه، حجم و ضخامت موها، نوع دستگاه، محل انجام لیزر، دستمزد اپراتور، کیفیت خدمات، تعداد و مدت زمان هر جلسه و … بر روی هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج تاثیر می گذارند.

هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج

سوالات متداول

1- بهترین مرکز لیزر در کرج چه خدماتی را به مراجعین خود ارائه می دهد؟
این مرکز خدمات متنوعی از جمله لیزر موهای زائد، جوانسازی ناحیه تناسلی، کوچک کردن بین گوشتی، تزریق ژل یا فیلر به لب، جوانسازی پوست، از بین بردن جای جوش و لیفت پوست و لاغری موضعی را انجام می دهد.
2- هزینه خدمات لیزر در مرکز لیزر کرج چقدر است؟
هزینه خدمات لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند وسعت منطقه، حجم و ضخامت موها، نوع دستگاه، محل انجام لیزر، دستمزد اپراتور، کیفیت خدمات، تعداد و مدت زمان هر جلسه و … بر روی هزینه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج تاثیر می گذارند.
3- چه کسانی می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟
تمامی زنان و مردان می توانند برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده نمایند. تاثیر لیزر بر روی موهای تیره بیشتر است. البته اثر گذاری لیزر به عوامل دیگری مانند نوع و رنگ پوست، حجم موها، سطح هورمون، سبک زندگی و … بستگی دارد. قوانین جاری در مورد استفاده از لیزر در مراکز لیزر باید مورد توجه قرار بگیرند. معمولا تمامی افراد بالای 12 سال اعم از زن و مرد می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
4- لیزر موی زائد چه مزایایی دارد؟
لیزر موهای زائد، یک روش سریع و بدون عارضه می باشد که اثربخشی فوق العاده ای دارد. یکی از مهم ترین مزایای این روش، عدم وجود درد است که به همین علت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. باید توجه داشت که میزان احساس درد در افراد متفاوت می باشد و به نوع دستگاه و امکانات آن هم بستگی دارد. کسانی که لیزر موهای زائد استفاده می کنند نیازی به بستری ندارند. آنها می تاونند بعد از انجام لیزر، فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. این تکنولوژی توسط FAD تایید شده و در صورت رعایت تمام اصول، عوارض خاصی به دنبال ندارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *