لیزر الکس کندلا در کرج با استقبال خوبی مواجه شده است. یکی از دغدغه های موجود در زندگی بسیاری از زنان و مردان در سراسر دنیا، رفع موهای زائد می باشد. این موهای ناخواسته بسیار آزار دهنده هستند. پیشرفت های روز افزون علم، زمینه تولید دستگاه هایی را فراهم کرده که می توانند این مشکل انسان ها را برطرف نمایند. امروزه برای رفع این مشکل، از انواع دستگاه های لیزر مو استفاده می شود. شرکت های مختلفی در زمینه ساخت دستگاه های لیزر فعالیت می کنند. متقاضیان لیزر موهای زائد به دنبال بهترین و موثرترین روش برای نابودی موهای ناخواسته خود هستند. دستگاه لیزر الکس با ویژگی های خاص خود توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب نماید. یکی از پر طرفدارترین دستگاه های لیزر در دنیا کندلا است و ما برای شما تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم که تا دو جلسه می توانید از آن استفاده کنید برای دریافت کد تخفیف به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاهی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن به کار می رود. به این ترتیب که ناحیه موردنظر در معرض پالس نور لیزر قرار می گیرد. تاثیر نور لیزر موجب از بین بردن فولیکول های موهای زائد و عدم رشد مجدد آنها می شود. انواع دستگاه های لیزر موهای زائد، از نظر طول موج، مدت پالس، روش خنک کردن پوست و اندازه لکه لیزر با هم تفاوت دارند. این موارد نقش مهمی در ایمنی و بازدهی لیزر دارند.

الکس کندلا

شرکت کندلا

کندلا یک برند معتبر در زمینه ساخت دستگاه های لیزر می باشد. شرکت کندلا فعالیت خود را از سال 1970 آغاز کرد و با استفاده از خلاقیت و تخصص مهندسان خود توانست اعتبار بالایی در این زمینه کسب کند. یکی از اولویت های این شرکت، توجه به نیازهای مشتری بود. شرکت کندلا، دستگاه های خود را با نام تجاری Gentle Pro راهی بازار جهانی کرده است.

الکس کندلا

دستگاه لیزر الکس کندلا (الکساندرایت)

یک دستگاه پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد است که طول موج آن 755 نانومتر می باشد. جذب بالای ملانین دراین طول موج باعث شده تا این دستگاه کاربرد زیادی در رفع موهای زائد داشته باشد. دستگاه لیزر الکس کندلا که تاییدیه سازمان جهانی غذا و دارو(FDA) را دارد، برای درمان مشکلات مختلف پوستی مانند درمان زائده های پوستی، لک های پیری، واریس، ماه گرفتگی و رفع تتو به کار می رود.

ویژگی های بارز دستگاه لیزر الکس کندلا

ویژگی بارز دستگاه لیزر الکس کندلا، قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی برای رفع هر نوع مو و پوستی است. درجه استاندارد این دستگاه در سطح بسیاری بالایی قرار دارد. این دستگاه را می توان برای انواع تیپ های پوستی استفاده کرد. البته باید ذکر کرد که تاثیر آن برای تیپ های پوستی روشن بیشتر است. امروزه نسل های جدیدی از این دستگاه راهی بازار شده است که اثربخشی بالایی بر موهای نازک و کم عمق دارند.
پوست مناطقی که موهای زائد دارند تیره تر از قسمت های دیگر بدن است. استفاده از لیزر الکس باعث می شود تا پوست ناحیه موردنظر روشن تر شود. این امر برای بسیاری از مردم جذابیت دارد. لیزر الکساندرایت نقش مهمی در برطرف شدن تیرگی پوست در این نواحی ایفا می کند. این دستگاه لیزر به علت دوام زیاد قطعات و کاهش هزینه های مصرفی به عنوان کم هزینه ترین دستگاه لیزر در جهان شناخته می شود.

لیزر الکساندرایت در کرج

لیزر الکساندرایت در کرج برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن به کار می رود. الکساندرایت یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید دستگاه های لیزر است. لیزر الکساندرایت یک دستگاه قدرتمند و منحصر به فرد است که در زمان کوتاهی، موهای زائد را از بین می برد. این دستگاه، طول موجی ایجاد می کند که با برخورد مستقیم به ریشه و فولیکول مو باعث نابودی آن می شود. لیزر الکساندرایت گزینه مناسبی برای افرادی است که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند. قدرت نفوذ بالای این لیزر جزء نقاط قوت آن به شمار می رود. لیزر الکساندرایت در کرج کیفیت بالایی دارد.

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج خدمات متنوع و با کیفیتی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. لیزر الکساندرایت دارای مزایای زیادی است. با استفاده از این دستگاه می توان در عرض 3-1 جلسه، اختلالات عروقی را درمان کرد. علاوه بر این، برای کسانی که مشکلات رنگدانه ای دارند، مناسب می باشد. خدمات بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج موجب جوانی و زیبایی پوست می شود. این دستگاه برای رفع موهای زائد، از بین بردن تاتو، لکه ها و نیز رنگدانه های قرمز پوستی قابل استفاده است. کلیه خدماتی که در بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج ارائه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این مرکز خدمات خود را در یک محیط بهداشتی و با استفاده از وسایل استریل و یکبار مصرف ارائه می دهد.

الکس کندلا

1- دستگاه Gentle Lase Pro :

این دستگاه با استفاده از کریستال الکساندرایت عمل می کند. این دستگاه دقت بالایی دارد و می تواند بر روی یک سطح خاص تمرکز کند بدون اینکه روی سطوح دیگر تاثیر بگذارد. دستگاه Gentle Lase Pro برای از بین بردن موهای زائد سطوح وسیعی از بدن به کار می رود. این دستگاه برای تیپ های مختلف پوستی از سفید تا سبزه استفاده می شود. 

الکس کندلا

2- دستگاه Gentle Yag Pro :

لیزر کندلا ND-YAG نسبت به سایر دستگاه های الکس سرد، تنوع بیشتری دارد. قابلیت این دستگاه برای رفع موهای زائد و درمان مشکلات پوستی موجب شده تا شرکت ها رغبت بیشتری برای تولید آن داشته باشند. این دستگاه را می توان برای رفع موهای زائد، کک و مک، جای زخم، رفع عروق واریسی، جای جوش و … به کار برد. نمونه های دیگری از این دستگاه ها شامل دستگاه لیزر الکس الیت پلاس، آپوچی پلاس و لیزر الکساندرایت لومینس می شوند. در این دستگاه از کریستال YAG استفاده می شود.

الکس کندلا

3- دستگاه Gentle Max Pro :

در این دستگاه از هر دو کریستال استفاده می کنند. از این لیزر می توان برای رفع موهای زائد، واریس پاها، چین و چروک، عفونت قارچی ناخن، موهای زیر پوستی، آکنه رزاسه و … استفاده کرد.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت

وقتی نور لیزر به پوست برخورد می کند، توسط سلول های پوستی و موهای موجود در این ناحیه جذب می شود. البته به دلیل تراکم بالای رنگدانه های تیره در مو، مقدار گرمای بیشتری به موها داده می شود. این امر باعث می شود تا فولیکول و ریشه مو به شدت گرم شده و از بین بروند.
رنگدانه های موجود در لایه های پوست هم مقداری از این انرژی را جذب می کنند. به همین علت پوست گرم می شود. میزان جذب گرما در تیپ های پوستی تیره تر بیشتر است. این گرما می تواند پایانه های رشته عصبی موجود در این لایه ها را تحریک کرده و موجب ایجاد درد شود.

کاربردهای دستگاه لیزر الکساندرایت

ویژگی های خاص دستگاه الکساندرایت باعث شده تا کاربردهای فراوانی داشته باشد. این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد بدن، برای درمان انواع آکنه و ضایعات عروقی، واریس و رگ های عنکبوتی، برداشتن خال، رفع لکه های پیری، پاک کردن تتو و خالکوبی به کار می رود. ضمن اینکه موجب جوانسازی پوست و حذف سلول های مرده آن می شود.
لیزر الکس کندلا علاوه بر کاربردهای درمانی در صنایع مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه در صنایعی مانند حکاکی، علامت گذاری، پوشش فلزات و سرامیک ها نیز استفاده می کنند. برخی از انواع دیودی آن در سیتومتری جریان خون، شکستن سنگ های کلیه، تشخیص فلورسنس و میکروسکوپ کانفوکال به کار می روند.

 

مزایای استفاده از دستگاه لیزر الکس کندلا برای رفع موهای زائد

یکی از دغدغه های افراد پیش از انجام لیزر، میزان درد آن است. لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه الکس بدون درد می باشد و از ایمنی بالایی برخوردار است. این روش به عنوان سریع ترین راه برای رفع موهای زائد بدن شناخته می شود و برای طیف وسیعی از انواع تیپ های پوستی (تون سفید تا زیتونی) کاربرد دارد. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه لیزر الکس می توان به پوشش دهی وسیع، قدرت نفوذ و سرعت تکرار بالا و اثربخشی زیاد اشاره کرد.
این روش درمان نیاز به تعداد جلسات زیاد ندارد. از دیگر مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت، وجود دستگاه خنک کننده است که نقش مهمی در کاهش درد ایفا می کند. دوره ریکاوری دستگاه الکس مانند دستگاه های پیشرفته لیزر خیلی کم است. این امر موجب می شود تا افراد بعد از استفاده از این دستگاه بتوانند امور روزمره خود را انجام دهند.
نمایشگر لمسی این دستگاه باعث شده تا پزشکان و دستیاران آنها بتوانند به راحتی با این دستگاه کار کنند. لیزر الکس در زیبایی و لیفتینگ پوست صورت موثر می باشد. معمولا دوره درمان 10-4 جلسه می باشد. این مدت به نوع پوست، نوع و مقدار موهای زائد بستگی دارد. مطالعات نشان می دهند که تعداد جلسات درمانی با استفاده از دستگاه الکس کندلا کوتاه تر از سایر دستگاه ها می باشد.
کاربردهای دستگاه لیزر الکس کندلا (الکساندرایت)

الکس کندلا

ویژگی های خاص دستگاه الکساندرایت باعث شده تا کاربردهای فراوانی داشته باشد. این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد بدن، برای درمان انواع آکنه و ضایعات عروقی، واریس و رگ های عنکبوتی، برداشتن خال، رفع لکه های پیری، پاک کردن تتو و خالکوبی به کار می رود. ضمن اینکه موجب جوانسازی پوست و حذف سلول های مرده آن می شود.
لیزر الکس کندلا علاوه بر کاربردهای درمانی در صنایع مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه در صنایعی مانند حکاکی، علامت گذاری، پوشش فلزات و سرامیک ها نیز استفاده می کنند. برخی از انواع دیودی آن در سیتومتری جریان خون، شکستن سنگ های کلیه، تشخیص فلورسنس و میکروسکوپ کانفوکال به کار می روند.

توصیه های قبل از انجام لیزر موهای زائد

  • عدم استفاده از اپیلاسیون، بند و کرم های موبر از 4-2 هفته قبل از لیزر
  • شیو کردن موهای ناحیه موردنظر 48-2 ساعت قبل از لیزر
  • پاک کردن محل موردنظر از هر گونه لوسیون و کرم آرایشی و بهداشتی
  • آگاه کردن پزشک از مصرف دارو، وجود آکنه، ریزش مو و پریود نامنظم
  • پرهیز از انجام لیزر در دوران بارداری و شیردهی
  • خودداری از پیلینگ، میکرودرم و ... از یک ماه قبل
  • توقف مصرف ترتینوئین از 4-2 هفته قبل
  • پرهیز از آفتاب گرفتن و سولاریوم از 5-3 ماه قبل از لیزر

لازم به ذکر است که معمولا میانگین جلسات لیزر 8-6 جلسه است که 6-3 هفته فاصله بین آنها وجود دارد. به طور کلی مدت و تعداد جلسات به ناحیه ، رنگ پوست، ضخامت و رنگ مو بستگی دارد. معمولا در زمان لیزر از پماد بی حسی استفاده نمی شود. سیستم خنک کننده دستگاه نقش مهمی در کاهش درد ایفا می کند. البته در مواردی که آستانه تحمل درد متقاضیان پایین باشد، از این پماد استفاده می شود. چنین افرادی باید پس از مالیدن پماد، 45-30 دقیقه صبر کنند تا پماد اثر کند. پیش از لیزر باید این محل را به خوبی شستشو دهند.

توصیه های بعد از انجام لیزر موهای زائد

  • استفاده از کرم ضد آفتاب و یا ترمیم کننده بعد از انجام لیزر
  • پرهیز از استحمام و شستشوی محل لیزر به مدت 5-3 ساعت
  • خودداری از شیو کردن ناحیه موردنظر برای 10-7 روز بعد از لیزر
  • عدم مالش پوست و استفاده از اسکراب ها
  • استفاده از کیسه یخ برای کاهش التهاب

پوست ناحیه موردنظر پس از انجام لیزر دچار سوزش، التهاب و قرمزی می شود. این امر کاملا طبیعی است و بعد از چند ساعت برطرف می شود. اما اگر ادامه دار بود بهتر است به پزشک خود اطلاع داده شود. بعد از پایان جلسات بیش از 70% موهای زائد ناحیه موردنظر از بین می روند. البته متقاضیان به فاصله 6-3 ماه لازم است برای جلسات شارژ مجدد مراجعه نمایند. بهترین فاصله بین جلسات لیزر 6-4 هفته است. این مدت، زمان مناسبی برای رشد فولیکول موها می باشد. برای رسیدن به نتایج دلخواه نکات گفته شده را رعایت نمایید.

لیزر موهای زائد در چه محل هایی انجام می شود؟

بسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد نواحی صورت، شکم، کمر، بیکینی، باسن، سینه، پاها، زیر بغل و قفسه سینه از لیزر استفاده می کنند. لیزر موهای اطراف چشم توصیه نمی شود چون احتمال بروز خطراتی برای بینایی و چشم افراد وجود دارد.

روش تشخیص دستگاه لیزر الکساندرایت اصل از تقلبی

بسیاری از مردم برای رفع موهای زائد و مشکلات پوستی خود از لیزر استفاده می کنند. این امر موجب شده تا شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه ی انواع دستگاه لیزر فعالیت کنند. استقبال از دستگاه لیزر باعث شده تا برخی از افراد سودجو اقدام به تولید و فروش دستگاه های لیزر تقلبی نمایند. متاسفانه برخی از مراکز لیزر هم از این دستگاه ها استفاده می کنند. طبیعتا دستگاه های لیزر تقلبی، مزایا و کارایی دستگاه های اصل را ندارند.

نکات مهم در تشخیص دستگاه لیزر الکساندرایت اصل از تقلبی

در ابتدا باید دقت داشت که تشخیص اصل یا تقلبی بودن دستگاه لیزر، کار ساده ای نیست. توصیه می کنیم تا برای استفاده از خدمات لیزر حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

روش های تشخیص

– مجوز وزارت بهداشت : مراکزی که خدمات لیزر ارائه می دهند باید مجوزی از وزارت بهداشت داشته باشند که در آن اسم دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser نوشته شده باشد. این امر ثابت می کند که دستگاه مورد استفاده در آن مرکز، الکساندرایت است.
– قیمت گران : دستگاه الکساندرایت اصل قیمت بالایی دارد. به این دلیل که یک سنگ بسیار کمیاب به نام chrysoberyl در آن وجود دارد. این سنگ که از الماس هم نادرتر می باشد، تاثیر بسزایی روی کارایی دستگاه می گذارد.
– استعلام از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت : با این کار می توانید به اسامی شرکت های اصلی واردکننده ی این دستگاه دسترسی پیدا کنید. با تحقیق از شرکت ها متوجه می شوید که دستگاه مورد استفاده در مرکز لیزر اصل است یا خیر.
– استعلام از شرکت خارجی سازنده دستگاه : اگر قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت دارید، می توانید نشانی رسمی شرکت تولید کننده دستگاه را در اینترنت جستجو نمایید. با ارسال ایمیل یا تیکت یا تماس تلفنی، اصالت دستگاه ها را از شرکت اصلی دریافت کنید.
– مشاهده مجوز و گرفتن استعلام اصالت کالا : از شرکت عرضه کننده ی دستگاه لیزر بخواهید تا امکان مشاهده ی مجوز واردات از وزارت بهداشت، اصالت رهگیری کالا، کد IRC و مجوز گمرکی را فراهم نماید. در این مجوزها حتما باید نام و کشور سازنده دستگاه و نام برند تجاری دستگاه نوشته شده باشند. یادآوری می کنیم که از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، اصالت مجوزها و شناسه های وارداتی را استعلام بگیرید.
– استفاده از شماره سریال و کد رجیستری دستگاه : در پشت دستگاه های لیزر، یک پلاک وجود دارد که حاوی اطلاعاتی در مورد مشخصات انحصاری دستگاه است. تصویر این پلاک را برای استعلام اصل بودن دستگاه، به شرکت تولید کننده اصلی یا شرکتی که نمایندگی انحصاری شرکت اصلی در ایران است، ارسال نمایید. از آنها درخواست کنید تا اصالت دستگاه را بررسی کنند.
امکان بررسی اصالت دستگاه برای همه افراد میسر نیست. اما راحت ترین و بهترین روش برای تشخیص دستگاه لیزر الکساندرایت اصل از تقلبی، استعلام از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت می باشد.

خرید دستگاه لیزر

در زمان خرید دستگاه لیزر به موارد زیر توجه کنید.
– نوع پوست و مو و محبوب ترین روش های درمانی مشتریان خود را بشناسید.
– با توجه به بودجه خود، یک دستگاه مناسب را انتخاب نمایید.
– به شرایط خرید نقدی یا اقساطی دستگاه توجه کنید.
– دستگاهی بخرید که گارانتی داشته باشد.
– به مواردی مانند توانایی دستگاه در از بین بردن تتو، مقدار حرارت تولیدی، ابعاد دستگاه، فضایی که اشغال می کند و قدرت دستگاه توجه کنید.
– خرید خود را از یک شرکت معتبر انجام دهید تا نگران اصل یا تقلبی بودن دستگاه نباشید.
– نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش دستگاه را ارزیابی کنید.

فروش دستگاه لیزر

قیمت بالای دستگاه و تغییرات نرخ ارز باعث شده تا فروش دستگاه لیزر به صورت نقد انجام شود. با این حال، برخی از شرکت ها شرایطی را فراهم کرده اند تا مشتریان بتوانند دستگاه موردنظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. طبیعتا قیمت خرید اقساطی دستگاه بیشتر از نقد است. قبل از خرید دستگاه، اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید. بعضی از شرکت ها، فروش عمده ی دستگاه لیزر را نیز انجام می دهند. در این صورت، قیمت دستگاه لیزر کمتر از خرید تکی آن است.

قیمت لیزر الکساندرایت در کرج

قیمت لیزر الکساندرایت در کرج برای قسمت های مختلف بدن متفاوت می باشد. عواملی مانند تراکم و ضخامت موها، مساحت ناحیه موردنظر، نوع دستگاه لیزر، دستمزد اپراتور و هزینه های کلینیک بر روی قیمت لیزر الکساندرایت در کرج تاثیرگذار هستند. به طور کلی قیمت دستگاه های لیزر گران است. لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف صورت و بدن به کار می رود. برخی از افراد برای رفع موهای زائد کل بدن خود از لیزر استفاده می کنند. قیمت لیزر موهای زائد قسمت های مختلف بدن متفاوت می باشد. اما قیمت لیزر فول بادی (کل بدن) از 500 هزار تومان شروع می شود.

لیزر الکس کندلا در کرج

برای انجام لیزر، ابتدا موهای ناحیه موردنظر تراشیده و تمیز می شود. سپس برای بی حسی این ناحیه، مقداری کرم بی حس کننده می مالند. در ادامه، اشعه ای با طول موج حدود 755 نانومتر، قطر لکه 18-6 میلی متر با فرکانس مناسب به محل تابیده می شود. برای راحتی حال بیمار و عملکرد بهتر، سیستم خنک کننده DCD یا ACC را انتخاب می کنند. ممکن است درد کمی احساس شود که قابل تحمل است. این درد کاملا طبیعی می باشد. پس از جلسه اول لیزر، علائمی مانند قرمزی و التهاب پوست، سوزش، تورم، لک، حساس شدن پوست به نور دیده می شود. این علائم نگران کننده نیست و بعد از چند روز از بین می روند. در جلسات بعد، شاهد کاهش این علائم خواهند بود. با تکرار جلسات، حجم موهای زائد هم کاهش می یابد.
خدمات لیزر الکس کندلا در کرج با کیفیت و قیمت مناسبی به عزیزان ارائه می شوند. با استفاده از این خدمات می توانید از زیبایی و سلامت بیشتر پوست خود لذت ببرید.

هزینه لیزر الکس کندلا

عوامل مختلفی مانند تراکم و ضخامت موها، مساحت ناحیه موردنظر، نوع دستگاه لیزر، دستمزد اپراتور و هزینه های کلینیک بر روی هزینه لیزر الکس کندلا تاثیرگذار هستند. برای دریافت تخفیف میتوانید کد offavizhe402 را در زمان تشکیل پرونده به پذیرش اعلام نمایید و تا دو جلسه از ان استفاده نمایید. برای تخفیفات بیشتر میتوانید ما را به دوستان خود معرفی کرده و تخفیف بگیرید.

الکس کندلا

سوالات متداول

آیا در دوران بارداری و شیردهی می توان از لیزر استفاده کرد؟

بهتر است که در این دوران از لیزر استفاده نشود.

لیزر موهای زائد باعث سرطان و نازایی می شود؟

لیزر الکس کندلا موجب نازایی نمی شود. علاوه بر این، بر اساس آمار FDA سرطان زا نیست. تحقیقات انجام شده نشان می دهند که لیزر الکساندرایت برای رفع موهای زائد بدن و بیکینی ایمن است و موجب ایجاد سرطان در بافت های مختلف بدن نمی شود.

دستگاه لیزر الکس کندلا چه کاربردهایی دارد؟

این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد بدن، برای درمان انواع آکنه و ضایعات عروقی، واریس و رگ های عنکبوتی، برداشتن خال، رفع لکه های پیری، پاک کردن تتو و خالکوبی به کار می رود. ضمن اینکه موجب جوانسازی پوست و حذف سلول های مرده آن می شود.
لیزر الکس کندلا علاوه بر کاربردهای درمانی در صنایع مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه در صنایعی مانند حکاکی، علامت گذاری، پوشش فلزات و سرامیک ها نیز استفاده می کنند. برخی از انواع دیودی آن در سیتومتری جریان خون، شکستن سنگ های کلیه، تشخیص فلورسنس و میکروسکوپ کانفوکال به کار می روند.

برای پوست های برنزه می توان از این دستگاه استفاده کرد؟

اگر برای پوست های برنزه از لیزر استفاده شود، احتمال سوختن پوست و از بین رفتن رنگدانه های آن وجود دارد. به همین علت نباید برای پوست برنزه از این  لیزر استفاده کرد.

استفاده از لیزر برای چه مناطقی مناسب است؟

بسیاری از افراد برای از بین بردن موهای زائد نواحی صورت، شکم، کمر، بیکینی، باسن، سینه، پاها، زیر بغل و قفسه سینه از لیزر استفاده می کنند. لیزر موهای اطراف چشم توصیه نمی شود چون احتمال بروز خطراتی برای بینایی و چشم افراد وجود دارد.