آیا لیزر مو درد دارد؟ این یک سوال مهم برای کسانی است که از لیزر استفاده می کنند. باید توجه داشت که آستانه تحمل درد در  همه افراد یکسان نیست. در هنگام لیزر یا بعد از آن کمی سوزش بر روی ناحیه موردنظر حس می شود. اما این سوزش، آزاردهنده نیست و به زودی از بین می رود. عوارض پس از انجام لیزر به هیچ وجه آنقدر شدید نیست که قابل تحمل نباشد این عوارض در بدن هر فرد به شکل متفاوتی بروز می کند. ممکن است چند ساعت اول پس از لیزر احساس سوزش داشته باشید یا پوستتان به شدت قرمز شود که کاملا طبیعی است ؛ اما تمام این عوارض پس از چند روز به طور کامل از بین می روند. اگر پس از لیزر موهای خود توسط دستگاه کندلا الکساندرایت دچار سوختگی یا تاول شدید مطمئن باشید که فردی که برای شما لیزر را انجام داده هیج تجربه و تخصصی در این زمینه نداشته و به علت استفاده از فرکانس و طول موج اشتباه چنین آسیبی به شما وارد آورده است. بنابراین درصورتیکه لیزر مو در کلینیک تخصصی ما با پزشکان مجرب و متخصص انجام دهید می توانید از ایمنی و عملکرد مناسب آن مطمئن باشید. اما در صورت بروز سوختگی خفیف از کیسه یخ در آن ناحیه استفاده کنید. در برخی موارد درصورتیکه سوختگی موجب ایجاد زخم شود کرم آنتی بیوتیک نیز تجویز می شود.

آیا لیزر مو درد دارد؟

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی، سرطان، زخم و یا زگیل می شود؟

در آمدن خال، زگیل یا زوائد گوشتی پس از لیزر مو هیچ ارتباطی با لیزر Candela Alexandrite ندارد. لیزر موی کندلا الکس به هیچ عنوان موجب نازایی نمی شود. طبق آمار FDA، لیزر Candela Alex اصلا سرطان زا نیست. این باور که لیزر موهای زائد برای نوحی مختلف بدن سرطان زا است کاملا اشتباه است. طبق آخرین تحقیقات انجام گرفته دستگاههای لیزر Candela Alexandrite جنتل پرو جهت انجام لیزر موهای زائد کاملا ایمن و مطمئن بوده و هیچگونه اثر نامطلوبی اعم از ایجاد سرطان در بافت های مختلف بدن یا آسیب رساندن به ارگانهای داخلی بدن ندارد.درصورتیکه در بدن خود بریدگی، جای بخیه یا زخم باز دارید نباید آن ناحیه و نواحی اطراف آن را لیزر کنید چون احتمال ایجاد زخم یا عفونت در آن نواحی وجود دارد.

آیا لیزر مو درد دارد؟

با استفاده از تکنولوژی سیستم خنک کننده DCD (اسپری کریوژن) و ACC (دمیدن هوای سرد روی پوست) قبل و بعد از تاباندن اشعه لیزر در دستگاه های لیزر موی کندلا سری Gentle Pro دردی که حین انجام لیزر مو تحمل می کنید کاملا قابل تحمل و بسیار کمتر از اپیلاسیون است. اکثر بیماران درد ناشی از لیزر موی کندلا الکس را به ضربه هایی که با یک کش لاستیکی به پوست وارد می شود؛ تشبیه می کنند.

آیا لیزر مو درد دارد؟

آیا اشعه لیزر مو برای بدن ضرر دارد؟

اشعه لیزر مو کندلا, الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر هیچ ضرری برای بدن انسان ندارد و هیچونه آسیبی به ارگانهای بدن وارد نمی کند.

آیا لیزر برای همیشه موهای زائد را از بین می برد؟

لیزر مو با دستگاه لیزر کندلا الکساندرایت نسبت به روشهای دیگر، یک روش حذف موی دائمی است. در این روش حجم موهای شما برای همیشه حدود 80% کاهش می یابد و موها بسیار نازکتر و نرمتر رشد می یابند. اما تابحال تکنولوژی نتوانسته دستگاه لیزر موی دائمی را به این معنا که رشد کل موهای بدن شما را در تمام عمرتان متوقف کند ابداع کند.

بعد از جلسات کامل لیزر مو، تا چه مدت مو در نمیاید؟ بعد از جلسات کامل لیزر مو، بهتر است هر ۶ ماه لیزر کنیم؟

پس از تکمیل دوره حذف موی زائد توسط دستگاه کندلا الکساندرایت فقط کافی است به منظور لیزر 20% باقیمانده از موهایتان که حالا بسیار نازک و کمرنگ شده اند هر شش ماه یا یکسال یکبار به بهترین مرکز لیزر در کرج مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *