کویتیشن اولتراسونیک چیست؟ آیا برایتان پیش آمده که از دیدن اندام خود در آینه احساس خوبی نداشته باشید و با پوشیدن لباس، چربی های شکم و پهلویتان مزاحم زیبا به نظر رسیدنتان باشند؟ شاید بسیاری از شما هم ورزش و هم رژیم را تجربه کرده باشید اما همچنان این مشکل برایتان باقی مانده باشد. یکی از روش های لاغری، استفاده از کویتیشن اولتراسونیک است که به صورت غیرتهاجمی و با امواج اولتراسوند چربی های اضافی نواحی مختلف بدن از جمله چربی های شکم و پهلو و ران ها را از بین می برد. اما کویتیشن اولترا سونیک چیست و دقیقاً به چه صورت عمل می کند؟ بهترین کلینیک برای کویتیشن کدام است؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی دقیق تر یکی از بهترین روش های لاغری موضعی بپردازیم.

کویتیشن اولتراسونیک چیست؟

این دستگاه مدرن ابزاری مناسب برای کانتورینگ بدن (پیکرتراشی) است و برای از بین بردن تجمعات  چربی زیر پوست استفاده می شود. در این روش درمانی از امواج فراصوت برای از بین بردن سلول های چربی انباشته شده استفاده می شود. این چربی ها بعد از در هم شکستن توسط سیستم لنفاوی جذب بدن می شود. کویتیشن اولتراسونیک نسبت به سایر روش های مشابه مانند لیپوساکشن اولتراسوند بسیار ایمن تر است زیرا  هیچ گونه برشی  جهت خروج چربی احتیاج ندارد. عدم برش در این روش لاغری موضعی کمک می کند تا بهبودی  و ریکاوری راحت تر و سریع تر  باشد.

کویتیشن اولتراسونیک چیست؟

نکته مهم در کویتیشن اولتراسونیک این است که این روش لاغری موضعی به منظور هدف قرار دادن مناطق کوچک چربی و کمک به رفع چربی نواحی ای از بدن فرد می باشد که مقاوم به ورزش و یا رژیم های تغذیه ای است و به صورت موضعی در آن ناحیه استفاده می شود. کویتیشن یک روش درمانی برای افرادی نیست که سعی در کاهش وزن دارند بلکه روشی مناسب جهت کاهش سایز در نواحی مورد نظر می باشد . شواهد امیدوار کننده ای وجود دارد که نشان می دهد کویتیشن اولتراسونیک درمانی موثر برای بادی کانتورینگ است.

این روش حذف چربی موضعی برای نواحی زیر بسیار موثر است:

شکم

باسن

بازوها

نواحی ران

در برخی نواحی که تراکم بافت چربی باید مناسب باشد مانند زیر سینه و گردن

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *