لاغری موضعی با مزوتراپی یکی ار خدمات مرکز آویژه می باشد. روش های مختلفی به منظور کاهش چربی انباشته در دور شکم و سایر قسمت های بدن بکار گرفته می شود. با این حال استفاده از دستگاه و روش های غیر جراحی نسبت به سایر روش ها اولویت دارند.فناوری های جدید زیادی برای کمک به افرادی که  قصد کاهش وزن خود با روش های غیرجراحی و بدون عارضه را دارند ،ابداع شده اند. صرف نظر از روش های جراحی موجود، استفاده از روش های کاهش چربی بر اساس درجه حرارت، از جمله لیزر، فرکانس رادیویی (RF) و تکنیک های اولتراسوند از روش های کارامد غیر تهاجمی برای لاغری موضعی و کاهش وزن هستند.

لاغری موضعی با مزوتراپی

از آنجا که روش های جراحی لاغری موضعی عاری از عوارض نیستند، بیشتر افراد ترجیح می دهند چربی های اضافی خود با استفاده از روش های غیر جراحی کاهش دهند.
در همه روش های جراحی و غیر جراحی باید در نظر بگیرید که هیچکدام از روش ها یک شب منجر به لاغری و کاهش وزن نمی شوند.کاهش چربی در هر قست از بدن روند صحیح و خاص خود را دارد که باید مطابق با آن اقدام نمود. چربی های برخی نقاط بدن نمی توانند تنها با رعایت رژیم غذایی حذف شوند.

لاغری موضعی با مزوتراپی متدی  است با میزان کمترین تهاجم برای لاغری که برای از بین بردن چربی‌ های زائد موجود در بدن از طریق تزریق مواد شیمیایی به زیر پوست و نواحی مورد نظر انجام می‌ شود. مزوتراپی حاوی آنزیم‌ ها، ویتامین‌ ها و ماده‌ ای مشتق شده از گیاه سویا به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی‌ ترین ماده شیمیایی موجود در آن است، می‌ باشد.
ماده شیمیایی موجود در محلول مزوتراپی لاغری (فسفاتیدیل کولین) کاملا ماده‌ ای بی‌ خطر است که اکثر پزشکان دوز بالای این ماده را در درمان کلسترول بالا استفاده می‌ کنند.
اما چگونگی انجام این کار از طریق سوزن تزریق مزوتراپی خیلی نازک و در اندازه سوزن‌ هایی که در طب سوزنی استفاده می‌ شود صورت می گیرد. ابتدا قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی‌حس می‌ کنند. این بی حسی برای افرادی که جساس نیستند با یخ هم امکان پذیر است. بعد از این مرحله تزریق صورت می گیرد. موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می‌ شود که قابل تحمل می باشد.

بعد از انجام تزریق در محل چربی‌های اضافی، پیوند مولکولی چربی‌ ها ساختارشان از دست رفته، متلاشی شده و چربی ها تجزیه می‌ شوند و از حالت جامد به مایع تبدیل می‌ شوند. مدت انجام عمل مزوتراپی لاغری در حد معمول حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.
بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق، ضایعات چربی را از طریق سیستم‌ های تصفیه مانند کبد و روده‌ ها خارج می‌ کند. اکثر بیماران نتایج بهبود در چهار هفته را مشاهده می‌ کنند.

لاغری موضعی با مزوتراپی

لاغری موضعی با مزوتراپی

کاربردهای لاغری موضعی با مزوتراپی

برخی از موارد چاقی که با تمرینات ورزشی  از بین نمی روند با روش لاغری موضعی به راحتی از بین خواهند رفت.  مزوتراپی مانند روش‌ های دیگر غیرتهاجمی لاغری موضعی (لاغری با دستگاه rf، لاغری با کویتیشن، لاغری با لیزر لیپولیز و …)، نیز بیشتر برای از بین بردن چربی نواحی از بدن مورد استفاده قرار می‌ گیرد .
از مزوتراپی برای از بین بردن چربی‌ های اضافی بازو ها، ران‌ ها، شکم و دور کمر بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد، همچنین روشی مناسب برای درمان سلولیت می‌ باشد.

در این روش پوست اطراف محل تزریق‌ های مزوتراپی سفت می‌ شود و ظاهری جوان‌ تر وشاداب‌ تر ایجاد می‌ کند که موجب جوانسازی پوست نیز می‌ شود. بدون اینکه نیاز به لیفت و جراحی زیبایی یا لیپوساکشن داشته باشد.

مزوتراپی لاغری برای کدام نواحی انجام می شود؟

۱-مزوتراپی بازو

یکی از مناطق بدن که در برخی از افراد با رژیم‌ های سنگین لاغری نیز چربی خود را از دست نمی‌ دهند بازو ها هستند. برای این کار سریع ترین و بهترین روش استفاده از مزوتراپی است. در صورت استفاده از دیگر روش های سفت کردن بازو، در آخر کار ممکن است پوست اضافی باقی بماند.
مزوتراپی لاغری بازو یکی از روش های سریع و بی خطر می باشد. به همین خاطر این افراد به راحتی می‌ توانند با استفاده از درمان مزوتراپی لاغری تمامی چربی‌ های اضافی بازوهای خود را، بدون اینکه نیاز به عمل جراحی زیبایی داشته باشند از بین ببرند.

مزوتراپی بازو

مزوتراپی بازو

۲-مزوتراپی غبغب

داشتن بدنی با فرم عالی و بدون چربی هم با وجود غبغب ظاهر شما را چاق نشان خواهد داد. یکی از ناحیه‌ های بدن که چربی آن در مقابل هر نوع رژیم غذایی و ورزش مقاومت سختی می‌ کند، چربی‌ های زیر چانه (غبغب) است.

مزوتراپی که در قسمت صورت تزریق می‌ شود می‌ تواند روشی مناسب و بدون خطر و درد برای از بین بردن چربی‌ های این ناحیه باشد و این ناحیه از صورت شما را خوش‌ فرم و خوش‌ تراش‌ تر جلوه دهد.

مزوتراپی غبغب

مزوتراپی غبغب

۳-مزوتراپی شکم

بی تردید چربی های این ناحیه بیشتر در معرض جلب توجه است، شاید بتوان با گرفتن رژیم لاغری و نیز ورزش از شر چربی‌ های این ناحیه تا حدودی خلاص شد. ولی در برخی از افراد این امکان وجود ندارد و یا توانایی گرفتن رژیم غذایی و یا ورزش کردن را ندارند و دوست دارند هر چه سریع‌ تر از شر این چربی‌ ها خلاص شوند که در این صورت بهترین روش استفاده از روش‌ های غیرتهاجمی لاغری موضعی است که یکی از آن‌ ها و جدیدترینش مزوتراپی لاغری می‌ باشد.

مزوتراپی شکم

مزوتراپی شکم

۴-مزوتراپی پا

سلولیت، تجمع ناهموار چربی در زیر پوست است که مستعدترین ناحیه از بدن برای سلولیت داخل و خارج ران‌ ها می‌ باشد. از بین بردن چربی‌ های اضافی ناحیه پاها و ران همانند شکم و اطراف کمر نیست که با هر نوع رژیم و ورزشی از بین بروند. خلاصی از چربی‌ های اضافی این نواحی به شدت سخت است ولی مزوتراپی لاغری که با استفاده از تزریق انجام می‌ شود درمانی مناسب برای از بین بردن چربی‌ های اضافی و تراش دادن ران‌ ها می‌ باشد.

مزوتراپی پا

مزوتراپی پا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *