تأثیر لیزر بر روی کدام مناطق بدن بیشتر است؟ این سوالی است که بسیاری از مردم می پرسند. همه افراد بر روی بدن و صورت خود مو دارند. اما این بدان معنا نیست که باید هر جایی که مو رشد می کند با آن زندگی کنند. افرادی که از روش های قدیمی اصلاح خسته شده اند و به دنبال یک روش سریع و مقرون به صرفه هستند،می توانند از لیزر استفاده کنند. امروزه مراکز و کلینیک های پوست و زیبایی با استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر، خدمات متنوعی را به مراجعین خود ارائه می دهند.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد روشی مطمئن و موثر برای کاهش موهای زائد بدن و صورت است. این روش فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست شما، از بین می برد. چرخه زندگی و رشد مو به 3 قسمت تقسیم می شود. لیزر موهای زائد فقط روی فولیکول های مو در مرحله رشد تاثیر می گذارد. ممکن است برای رسیدن به اهداف خود به چندین مرحله درمان نیاز داشته باشید. توجه کنید که موهای ضخیم و تیره را می‌توان با درمان‌های کمتری نسبت به موهای نازک و روشن از بین برد.

تأثیر لیزر بر روی کدام مناطق بدن بیشتر است؟

لیزر موهای زائد برای نقاط مختلف بدن قابل استفاده است. مردم بیشتر برای رفع موهای زائد نواحی صورت، بازوها و پاها، زیربغل، پشت و سینه، شانه ها و منطقه بیکینی به مراکز و کلینیک های پوست و زیبایی مراجعه می کنند. میزان اثربخشی و تعداد جلسات درمان به ناحیه موردنظر بستگی دارد.

تأثیر لیزر بر روی کدام مناطق بدن بیشتر است؟

لیزر پاها

لیزر پاها در بیشتر مواقع با نتایج عالی همراه است. موهای پا ضخیم‌تر و تیره‌تر از موهای سایر نواحی هستند. به همین دلیل، اغلب می توانید نتایج شگفت انگیزی را در چندین جلسه درمان به دست آورید.

تأثیر لیزر بر روی کدام مناطق بدن بیشتر است؟

لیزر صورت

لیزر صورت تاثیر بسزایی در کاهش موهای زائد پوست دارد. موهای زائد صورت، نازک تر از موهای زائد پاها هستند. ممکن است برای از بین بردن آنها به تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد. به همین علت لازم است تا کمی صبور باشید.

لیزر منطقه بیکینی

لیزر منطقه بیکینی باعث می شود تا افراد از شر موهای زائد این ناحیه خلاص شوند. موهای ناحیه بیکینی هم مانند موهای پا، اغلب ضخیم‌ و تیره‌ هستند و می‌ توانند به سرعت و به طور چشمگیری به لیزر موهای زائد پاسخ دهند. اکثر مراجعه کنندگان در عرض 4-6 ماه درمان، به نتایج قابل توجهی می رسند.

لیزر زیر بغل

لیزر زیر بغل مورد استقبال بسیاری از بانوان و آقایان قرار گرفته است. زیر بغل یک ناحیه درمانی محبوب برای لیزر موهای زائد است و حتی می تواند سایه تیره ای را که بسیاری از افراد پس از اصلاح یا اپیلاسیون مشاهده می کنند را کاهش دهد. برای کاهش دائمی موهای زائد زیر بغل، معمولاً 6 تا 8 جلسه درمان لازم است.

لیزر زیر بغل

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای ناخواسته ی بدن از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که به تشخیص پزشک متخصص بستگی دارد.
پزشک با توجه به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان، یکی از دستگاه های زیر را مورد استفاده قرار می دهد:
• لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
• لیزر تور پالسی بالا
• لیزر با استفاده از دایود
• از بین بردن مو های زائد با استفاده از لیزر روبی
• لیزر ND:YAG

نتایج

موهای زائد سریع از بین نمی روند ولی با توجه به منطقه لیزر چند روز تا چند هفته زمان می برد. نتایج به طور قابل توجهی متفاوت می باشد و پیش بینی آن دشوار است. موهای زائد برخی از مردم در عرض چندین هفته یا ماه از بین می روند در حالی که برای بعضی دیگر ممکن است پروسه درمان مدت بیشتری طول بکشد. موهایی که دوباره رشد می کنند، ظریف تر و روشن تر هستند. اکنون متوجه شدید که معمولا تاثیر لیزر بر موهای تیره و ضخیم بیشتر است. بنابراین، مناطقی از بدن (بیکینی و پاها) که موهای ضخیم تری دارند، سریع تر به لیزر پاسخ می دهند. شما می توانید برای لیزر موهای زائد قسمت های مختلف بدن خود به مرکز لیزر خوب در کرج مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *