لیزر موهای زائد زیر بغل، ریش و پشت گردن مردان ، طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر با استفاده از تکنولوژی های جدید در دستگاه لیزر موی کندلا الکس ارائه خدمات لیزر موی زائد برای مردان نیز فراهم است. مردان دارای موی ضخیم تر و پوست مقاوم تری هستند به همین علت ممکن است لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن آنها کمی بیشتر از زنان طول بکشد. اما به همان میزان قدرت مقاومت آنها و تحملشان نسبت به درد و عوارض ناشی از لیزر بسیار بیشتر از زنان است. بیشترین درخواست لیزر برای نواحی پشت لب، گونه، زیر چانه، گونه، کمر، سینه، شکم، ریش، کمر، پاها، بازوها، دست، بیکینی، خط ریش، گوش، شانه می باشد.

لیزر موهای زائد زیر بغل، ریش و پشت گردن مردان1

چند جلسه بعد از لیزر موهای زیر بغل، پوستم سیاه تر شد، آیا جلسات لیزر را ادامه بدهم؟

لیزر موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت پوست شما را روشن تر و لطیف تر می کند. بنابراین سیاه شدن پوست زیربغل پس از لیزر نمی تواند به علت انجام لیزر باشد. ممکن است سیاه شدن زیربغل به سبب برخی بیماریها مانند دیابت یا چاقی یا به علت استفاده بیش از حد از تیغ باشد. درصورتیکه جلسات دوره لیزر را به پایان نرساندید بهتر است آن را ادامه دهید و به منظور کاهش تیرگی زیربغل روشهایی مانند مرطوب کردن زیربغل، استفاده از کرم های روش کننده پوست، استفاده از لیزر درمانی و درمانهای خانگی را به کار ببرید.

موهای ریش و پشت گردنم بیش از حد و به سرعت رشد می کنند، آیا لیزر روی موهای بدن مردان هم جواب می دهد؟

بله. لیزر موهای زائد برای مردان نیز کاربرد دارد. بیشترین درخواست مردان برای لیزر کردن موهای پشت گردن است چون آنها را از رفتن مکرر به آرایشگاه و تیغ زدن یا کوتاه کردن موهای پشت گردن خلاص می کند. ضخیم بودن مو و مقاومت بیشتر پوست مردان موجب می شود که تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر دائم موهای آنها کمی بیشتر از زنان باشد. اما معمولا شکایت مردان از درد ناشی از لیزر و عوارض پس از آن مثل سوزش و قرمزی کمتر است. موهای ریش نیز یکی دیگر از دردسرهای مردان است آنها باید هرروز موهای ریش را یا به طور کامل شیو کنند و یا آن را به مدل دلخواهشان درآورند. اما لیزر کارآنها را راحت می کند. با استفاده از لیزر Candela Alex می توان موهای کل ریش یا بخشی از آن به شکل دلخواه لیزر کرد.

لیزر برای رفع موهای زائد ریش و پشت گردن

تیغ زدن های زیاد، مخصوصا در ناحیه زیربغل موهای زیرپوستی زیادی ایجاد کرده، آیا لیزر مو این مشکل را حل می کند؟

بله. لیزر موهای زائد با Candela Alexandrite روی موهای زیر پوستی نیز عملکرد قابل قبولی دارد این دستگاه لیزر می تواند تمام موهای زیرپوستی موجود را به طور کامل از بین برده و احتمال رشد مجدد موهای زیرپوستی را پس از اتمام هر جلسه لیزر کاهش دهد.

تعداد جلسات و فاصله جلسات در لیزر مو

در جلسات لیزر با دستگاه Candela Alex تنها موهایی که در فاز رشد هستند تحت تاثیر لیزر قرار می گیرند و ریشه آنها سوزانده می شود بنابراین باید به موهایی که در فازهای دیگر قرار دارند فرصت داده شود تا وارد فاز رشد شوند به همین علت فاصله بین جلسات معمولا بین 4 تا 6 هفته است.

سخن پایانی

خدمات لیزر فقط مختص بانوان نیستند. امروزه بسیاری از آقایان هم از این خدمات استفاده می کنند. بهترین مرکز لیزر در کرج برای از بین بردن موهای زائد آقایان از دستگاه های مختلف استفاده می کند. لیزر الکساندرایت در کرج هم برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با عملکرد خوب خود می تواند نظر بسیاری از مراجعین را جلب کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *