آیا باید موهای زائد را قبل از لیزر اصلاح کنیم؟ مردان و زنان ساعت های بی شماری را در طول زندگی خود صرف اصلاح، اپیلاسیون و از بین بردن موهای زائد می کنند. برای لذت بردن از یک روز طولانی در ساحل، استفاده از یک دامن کوچک زیبا

یا احساس راحتی در پوست خود، اصلاح می تواند زمان زیادی را ببرد و به مرور زمان هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد. انجام لیزر موهای زائد، به عنوان یک روش پیشرفته می تواند به افراد کمک کند تا از زندگی خود بیشترین لذت را ببرند.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک گزینه فوق‌العاده محبوب و غیرتهاجمی برای رفع موهای زائد طولانی‌ مدت برای مردان و زنان است که از اصلاح، اپیلاسیون یا سفید کردن رنج می برند.
لیزر موهای زائد که معمولاً روی پاها، بازوها، پشت، صورت، سینه، زیر بغل و ناحیه بیکینی انجام می‌شود، در 3 تا 5 جلسه طی 3 تا 4 هفته انجام می شود تا به اتمام موها در دوره رشد آنها برسد.
این روش به موهایی که در فاز خواب هستند اجازه می دهد تا شروع به رشد کنند تا بتوان با لیزر آن ها را از بین برد. برای انجام لیزر موهای زائد از روش های مختلفی استفاده می شود.
سیستم پیشرفته لیزر با تکنولوژی جدید به طور موثر موهای زائد را سریعتر از سایر گزینه ها از بین می برد و نتایج مطلوبی را ارائه می دهد. لیزر موهای زائد به میزان قابل توجهی نیاز به حذف منظم موهای زائد را کاهش می دهد. حتی زمانی که برخی از موهای بدن تحت تأثیر این روش قرار نگرفته باشند.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چیست؟

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

برخی از مردم اغلب با این سوال مواجه می شوند که چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شوند. یکی از بهترین راه‌های آماده‌سازی این است که مطمئن شوید از یک پزشک معتبر استفاده می کنید و انتظارات معقولی دارید.
بسیاری از افراد به این فکر می کنند که آیا باید قبل از درمان اصلاح کنند یا خیر. پاسخ کوتاه این است که بله، شما باید اصلاح کنید. اما مهم است که یک هفته قبل از درمان اپیلاسیون نکنید.
اگر موهای ناحیه درمان شما بیش از حد بلند باشد، ممکن است در خطر سوختگی باشید. با این حال، شما می خواهید موهایی در فولیکول وجود داشته باشد، نه بالای پوست، به همین دلیل است که قبل از درمان، تراشیدن به جای اپیلاسیون ترجیح داده می شود.

پس از درمان لیزر چه انتظاری باید داشته باشم؟

پس از درمان، احتمالاً احساس آفتاب سوختگی مختصری در نواحی درمان خود خواهید داشت. با این حال، خود درمان احتمالا تنها باعث ایجاد احساس گرما می شود. شما با خیال راحت پس از لیزر به زندگی روزمره خود باز خواهید گشت.
اما از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و ورزش برای یک روز یا بیشتر تا زمانی که پوست شما بهبود می یابد خودداری کنید. اگر احساس ناراحتی می کنید، می توانید از کرم ها یا کمپرس های یخ برای تسکین پوست خود استفاده کنید.
شما می توانید چند روز پس از درمان شروع به اصلاح کرده و این کار را تا زمانی که جلسات شما کامل شود و نتایج دلخواه خود را بدست آورید ادامه دهید.

پس از درمان لیزر چه انتظاری باید داشته باشم؟

پس از درمان لیزر چه انتظاری باید داشته باشم؟

آیا باید موهای زائد را قبل از لیزر اصلاح کنیم؟

برای از بین بردن موهای زائد، فناوری لیزر به گونه ای عمل می کند که فولیکول‌ های مو مورد هدف قرار گیرند. روش های قدیمی مثل استفاده از بند و شیو کردن نمی توانند این کار را انجام دهند.
زمانی که جلسات لیزر رزرو می شود، متخصص لیزر افراد را با نحوه آماده شدن برای این جلسات آشنا می ‌کند. شیو کردن ناحیه مورد نظر یکی از این موارد آماده سازی است که باید شب قبل از لیزر در نظر گرفته شود.
شیو کردن روشی است که در این زمینه متخصصان آن را پیشنهاد می ‌کنند. در نتیجه روش های جایگزین مانند استفاده از موم یا نخ پیش از لیزر ممنوع هستند.
برای دریافت بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد لازم است دستورالعمل هایی که متخصص لیزر ارائه می ‌دهد را به خوبی انجام داد. افراد می توانند در صورت مواجه شدن با سوال در این زمینه از متخصص لیزر راهنمایی لازم را دریافت کنند.
در جلسه نخست که افراد برای لیزر آماده می شوند، متخصص با توجه به پایه پوست و بر اساس آن نوع درمان مناسب را به افراد پیشنهاد خواهد می کند.

همچنین اگر بر روی بدن خالکوبی و تاتو وجود داشته باشد لازم است آن را با اپراتور لیزر در میان گذاشت. زیرا ممکن است جوهر به کار رفته برای تتو نور زیادی را به خود جذب کند و این باعث آسیب دیدگی می شود.
پس از این مرحله لازم است افراد لیستی از داروهای مصرفی خود را به متخصص ارائه دهند. ممکن است برخی از داروها باعث ایجاد حساسیت بیش از حد به نور لیزر شوند. بنابراین در صورت امکان بهتر است مصرف آنها را موقتا قطع کرد.

آیا باید موهای زائد را قبل از لیزر اصلاح کنیم؟

آیا باید موهای زائد را قبل از لیزر اصلاح کنیم؟

ناحیه مورد نظر برای لیزر بهتر است از شب قبل از لیزر یا چندین ساعت قبل از لیزر شیو شود. در صورتی که موهای شما زیادی رشد کرده باشند و بلند هستند، انرژی لیزر به میزان زیادی پخش می ‌شود و ممکن است لیزر اثربخشی لازم را نداشته باشد. پس قبل از انجام لیزر باید هر گونه موی اضافی در فولیکول مو را شیو کرد. زیرا در غیر اینصورت لیزر اثربخشی لازم را ندارد.

همچنین در صورت شیو نکردن ناحیه موردنظر، قبل از لیزر ممکن است در برخی نواحی خراشیدگی هایی در پوست به وجود آید این خراشیدگی ها ظرف چند روز بهبود پیدا می کنند.
بنابراین بهتر است در فاصله ۲۴ ساعت قبل از شروع فرآیند لیزر از طریق شیو کردن ناحیه مربوطه، از بروز این عارضه جلوگیری کرد. همچنین در هفته های پیش از جلسه لیزر موم انداختن آن ناحیه ممنوع است. زیرا این روش ها باعث تخریب فولیکول های مو می شوند و برای از بین بردن موهای دائمی فضای مناسبی جهت جذب انرژی وجود نخواهد داشت.

آیا می توان بلافاصله قبل از لیزر شیو کرد؟

بین شیو کردن موها و لیزر آنها بهتر است که اندکی فاصله وجود داشته باشد. بلافاصله قبل از جلسات لیزر درمانی بهتر است از شیو استفاده نشود. چون این کار باعث برداشتن یک لایه از پوست به همراه تیغ می‌شود و ممکن است تا مدتی پوست شکننده زیرین جای آن قرار گیرد.
در نتیجه در طی این مدت تا زمانی که یک لایه جدید از پوست به وجود نیامده، پوست زیرین خیلی حساس است و ممکن است در اثر تماس پرتو لیزر با آن دچار آسیب دیدگی شود.
از بهترین روش ها برای لیزر می توان به لیزر الکس کندلا اشاره کرد. این روش از موثر ترین روش های می باشد. شما برای تجربه حرفه و متفاوت می توانید به لیزر الکس کندلا در کرج مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *