فواید تزریق ژل و بوتاکس برای افراد زیاد می باشد. بسیاری بر این باورند که بوتاکس فقط برای زیبایی صورت می باشد ولی فواید بوتاکس خیلی بیشتر از زیبایی آن است. بوتاکس فواید زیادی دارد و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می کنند.

تزریق ژل و بوتاکس

بسیاری از افراد روزانه به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند تا متوجه شوند که آیا تزریق ژل بهتر است یا بوتاکس. برای رفع این مشکل، اولین کاری که پزشک انجام می‌دهد این است که حرکات بافت‌های صورت را بررسی می‌کند تا ببیند پس از تزریق ژل چه تغییراتی در صورت داوطلب ایجاد می‌شود.

پزشکان بر این باورند که تزریق همزمان ژل و بوتاکس می تواند تا حد زیادی خطوط و چین و چروک را از بین ببرد. اگر دوست دارید در مورد تزریق بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

بوتاکس عضلات صورت را فلج می کند تا حرکت آنها را محدود کند. با این حال، برخی از خطوط و چین و چروک ها همچنان روی صورت باقی می مانند. پس اگر به دنبال پوست صورت کامل هستید باید از تزریق ژل هم استفاده کنید.

از بین بردن چین و چروک در قسمت های خاصی از بدن مانند خط اخم نیز ضروری است، زیرا به افزایش ماندگاری ژل کمک می کند. شما می توانید به مرکز تزریق ژل و بوتاکس در کرج مراجعه کنید و از بهترین خدمات برخوردار شوید.

تزریق ژل و بوتاکس

تزریق ژل و بوتاکس

تحقیقات اخیر نیز تاثیر تزریق همزمان ژل و بوتاکس را تایید می کند. انواع مختلفی از ژل ها مانند Restylane، Perlane، Prevelle، Juvederm و Radiesse در بازار وجود دارد که کاربردهای متفاوتی دارند و در نواحی مختلف صورت اعمال می شوند.

لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس و ژل دو عملکرد متفاوت دارند، به این صورت که بوتاکس عضلات صورت را فلج می کند در حالی که تزریق ژل روی بافت های صورت بیش از حد فشار می آورد و چین و چروک را از بین می برد.

اگر چه برای از بین بردن خطوط صورت استفاده از بوتاکس کافی است اما چروک های عمیق پیشانی و خنده تنها با بوتاکس از بین نمی رود و استفاده از ژل ضروری است.

 

مدت ماندگاری ژل و بوتاکس

اثر بوتاکس دو ساعت پس از تزریق شروع می شود و در عرض 10 تا 14 روز به حداکثر اثر خود می رسد و بین چهار تا شش ماه باقی می ماند. لازم است بدانید ژل های تزریقی دائمی نیستند و در نهایت تجزیه و جذب می شوند.

هر چه عضلات صورت سریعتر حرکت کنند، فیلر سریعتر تجزیه می شود و اثر آن به تدریج از بین می رود. ماندگاری ژل پرویی حدود چهار ماه است، اما ژل های Perlene و Juviderm Ultra Plus حدود هشت ماه ماندگاری دارند. اگر قبل از تزریق ژل از بوتاکس استفاده شود، ماندگاری ژل تزریقی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

به عنوان مثال، می توان ابتدا بوتاکس را برداشت و بلافاصله پس از برداشتن خطوط عمیق فرونتال، فیلر را تزریق کرد. در این صورت اگر فقط از تزریق ژل استفاده شود، درمان تنها پنج تا شش ماه طول خواهد کشید.
در صورت استفاده همزمان از ژل و بوتاکس، ماندگاری حدود 6 ماه افزایش می یابد. در این شرایط، تمام خطوط زاویه دار و عمیق پیشانی از بین می روند و ظاهر داوطلب جوان تر می شود.

فواید تزریق ژل و بوتاکس

در حال حاضر از بوتاکس برای درمان میگرن، تپش قلب، گرفتگی عضلات گردن، دو بینی، بلفارواسپاسم، رفع خطوط اخم، پیشانی، چین و چروک کلاغی دور چشم، خط سیگاری (دور لب)، لبخند لثه، تورم نوک بینی، خطوط فریاد، برآمدگی های اطراف زانو و ساق پا، بزرگ شدن طبیعی زاویه فک و بسیاری روش های دیگر استفاده می شود.

مهمترین کاربرد بوتاکس جلوگیری از ایجاد چین و چروک در نواحی جلویی و دور چشم و بهبود می باشد. بوتاکس باعث فلج موقت عضله می شود و با این مکانیسم، چین و چروک و اسپاسم عضلانی را از بین می برد.

فواید تزریق ژل و بوتاکس

فواید تزریق ژل و بوتاکس

 

موارد منع مصرف بوتاکس عبارتند از:

در مواردی مانند حساسیت به بوتاکس، جراحی محیطی چشم در شش ماه گذشته، بارداری و شیردهی، افراد مبتلا به فلج عضلات صورت مانند فلج بل یا بیماری های عصبی-عضلانی پیشرونده مانند بیماری میاستنی گراویس، اگزمای فعال، عفونت، افراد دارای شلی و افتادگی بسیار زیاد پوست نباید از تزریق ژل و بوتاکس استفاده شود.

سخن پایانی

برای تجربه ی یک پوست صاف و جوان می توانید از بوتاکس استفاده کنید. تزریق ژل و بوتاکس در کرج فرصت خوبی برای از بین بردن چین و چروک های پوست می باشد. این کار توسط پزشک و با استفاده از مواد با کیفیت انجام می شود.

منبع: https://drghadimi.com/gel-and-botox-injections/?lang=en

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *