فرق دستگاه کندلا 2020 با دستگاه های قدیمی تر همین برند چیست؟ تکنولوژی منحصر بفرد آن برای ایجاد لکه ای با قطر 18 میلی متر و قابلیت تنظیم لکه از 6 تا 18 میلیمتر، نصب صفحه لمسی برای تنظمیات مربوط به انجام لیزر و به کارگیری سیستم های خنک کننده DCD (اسپری کریوژنی) و ACC (دمیدن هوای خنک روی پوست) پیشرفته است. بزرگتر بودن قطر لکه لیزر، سرعت انجام لیزر مو را افزایش می دهد و وجود سیستم های خنک کننده نیز راحتی و آرامش بیشتری را حین انجام عمل لیزر برای بیمار فراهم می آورد. همچنین طراحی صفحه نمایش لمسی با برنامه راهنمای کاربردی آن در مدل جدید 2020 تاثیر بسزایی در افزایش محبوبیت این دستگاه داشته است.

هزینه و قیمت لیزر موهای زائد

اگرمی خواهید از هزینه و پکیج های موجود برای لیزر موی نواحی مختلف بدن با لیزر کندلا الکس مطلع شوید میتوانید به بخش تعرفه های وب سایت مراجعه کرده یا با کلینیک تماس بگیرید. همچنین با عضویت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام، آخرین تخفیفات و پکیج های استثنائی را به اطلاع شما خواهیم رساند.

آیا لیزر مو شامل بیمه می شود؟

شرکت های بیمه هزینه عمل های زیبایی که شامل لیزر مو نیز می شود را پوشش نمی دهند. اما ممکن است برخی داروهایی که تجویز می شود در صورتیکه در لیست داروهای بیمه شده باشد؛ مشمول بیمه شود.

گول چه تبلیغاتی را در رابطه با لیزر مو نخوریم؟

در صورتیکه پکیج هایی با قیمت های بسیار پایین مشاهده می کنید مطمئن باشید که یا دستگاههای مورد استفاده در آن مراکز بی کیفیت و تقلبی است و یا هیچ فرد متخصصی برای انجام لیزر مو در آن مرکز حضور ندارد. بنابراین به هیچ وجه گول این نوع تبلیغات را صرفا به علت پایین بودن هزینه انجام لیزر مو را نخورید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *