کربوکسی تراپی واژن، یکی از بهترین روش های جوانسازی در این ناحیه است. با افزایش و بالا رفتن سن، پوست دچار تغییراتی می شود. این تغییرات شامل چین و چروک و تیرگی ناحیه های مختلف بدن است. در واقع پوست، آن حالت شادابی و زیبایی و شفافیت اولیه خود را از دست می دهد. روش های زیادی برای جوانسازی ناحیه واژن و رفع تیرگی آن وجود دارد که ما در اینجا می خواهیم به یکی از ایمن ترین روش ها که کربوکسی تراپی نام دارد، بپردازیم و راجع به مزایای این روش در ناحیه واژن صحبت کنیم.

کربوکسی تراپی واژن چیست؟

برای جوانسازی ناحیه واژن و رفع تیرگی آن، کربوکسی یکی از ایمن ترین و بی خطرترین روش هاست که از طریق  دستگاه کربوکسی تراپی، که با استفاده از گاز CO2 یا همان کربن دی اکسید به ناحیه واژن، صورت می گیرد، باعث اکسیژن رسانی، مویرگ سازی و بالا بردن گردش خون می شود.

کربوکسی تراپی، متابولیسم ناحیه واژن را افزایش می دهد. این روش عارضه خاصی نداشته و به مراقبت خاصی احتیاج ندارد و فقط فرد بعد از آن کمی دچار درد، تورم و سوزش در ناحیه واژن می شود که این ها موقتی هستند.

بعضی از افراد، تصور می کنند که گاز  CO2 ممکن است سمی بوده و خطراتی را برای بدن به دنبال داشته و نباید از این روش استفاده کنند. این تصور غلط بوده و با تولید گاز کربن دی اکسید در بدن و وارد شدن به خون، عمل اکسیژن رسانی از ریه ها خارج می شود. کربوکسی تراپی واژن باعث کلاژن سازی نیز می گردد.

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن

کربوکسی تراپی واژن چه کاربرد و مزایایی دارد؟

درمان خشکی واژن

از بین بردن درد و خارش به هنگام برقراری رابطه جنسی

افزایش زیبایی واژن به لحاظ ظاهری و رنگ

افزایش جذابیت جنسی

تقویت نقطه جی به منظور لذت و میل جنسی به هنگام برقراری رابطه جنسی

رفع چین و چروک و افتادگی و شل بودن ناحیه و اطراف واژن

رفع استریا ها

از بین بردن سلولیت ها و جوانسازی ناحیه اطراف واژن

ترمیم زخم های ایجاد شده بر روی پوست ناحیه واژن و درمان آن

رفع تیرگی پوست ناحیه واژن

جوانسازی و روشنی پوست با کم ترین درد

روشی در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با کم ترین خونریزی

درمانی سرپایی و بدون نیاز به بستری

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *