لیزر موهای زائد صورت روشی دائمی برای خلاصی از موها می باشد. یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و بهداشت افراد اهمیت دارد، حذف موهای زائد صورت و بدن است. موها به سرعت رشد می کنند، به همین دلیل افراد به صورت مداوم درگیر از بین بردن آنها به روش های مختلفی هستند. خوشبختانه در سال های اخیر با روی کار آمدن دستگاه های لیزر، این مشکل تا حدود زیادی بر طرف شده است. لیزر صورت روشی کاملا موثر و دائمی برای رهایی از شر موهای زائد می باشد که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.
افراد می توانند با چند جلسه لیزر برای همیشه با روش های دردناک حذف مو خداحافظی کرده و از نتیجه نهایی لذت ببرند. حذف موهای صورت به وسیله ی لیزر می ‌تواند به شما کمک کند از موی ناخواسته خود بر روی لب فوقانی، چانه، خط ریش، دور ابروها و گردن خلاص شوید. در این مقاله به سوالاتی که برایتان در مورد لیزر موهای زائد صورت پیش آمده، به طور کامل پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد صورت

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی تاثیر می گذارند. به همین دلیل، افراد مختلف روش های متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می کنند.
استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روش ها است که قسمت قابل توجهی از مراجعه ها به بهترین مرکز لیزر در کرج را شامل می شود. رنگدانه های پوست (ملانین) در مجاورت فولیکول مو قرار دارند. این رنگدانه ها باعث ایجاد رنگ طبیعی پوست می شوند.
لیزر یک دسته از پرتوهای نور با انرژی و طول موج خاصی است که پس از برخورد با ملانین باعث تخریب فولیکول های مو می گردد. فولیکول های تخریب شده ی مو دیگر نمی توانند تار مویی به وجود آورند. به همین دلیل در آن قسمت دیگر مویی رشد نمی کند. به این ترتیب لیزر باعث حذف موهای زائد می شود.

افراد تنها با چند جلسه لیزر درمانی می‌ توانند برای همیشه با موهای زائد صورت خود خداحافظی کنند. تابش اشعه لیزر در نواحی مورد نیاز صورت مانند بالای لب، چانه و اطراف صورت باعث شده تا فولیکول ‌های مو تحت تاثیر انرژی حرارتی لیزر قرار گیرند. در نتیجه چرخه رشد موها مختل شده و با تکرار چندین جلسه ‌ای این کار، برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص می شوید.

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت

مزایای لیزر موهای زائد صورت

دغدغه ی از بین بردن موهای زائد از گذشته تا به امروز همواره برای افراد، به خصوص خانم ها وجود داشته است. لیزر صورت یکی از روش های از بین بردن موهای زائد می باشد. لیزر مزایایی برای پوست صورت به همراه دارد که عبارتند از:

• یکی از اصلی ترین مزایای این روش، راحت بودن آن و صرفه جویی در زمان می باشد.
• لیزر موهای زائد صورت در مقایسه با روش های دیگر از درد و ناراحتی کمتری برخوردار است.
• استفاده از این روش باعث روشن تر شدن رنگ پوست صورت می گردد.
• لیزر موهای زائد به از بین بردن موهایی که ضخامت زیادی دارند نیز کمک می کند.
• افراد زیادی موهای زیر پوستی دارند که بعضی روش های از بین بردن موهای زائد، زیر پوستی شدن آنها را تشدید می کنند. لیزر باعث به وجود آمدن موهای زیر پوستی نمی شود و تمامی آنها را نیز از بین می برد.

عوارض لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت بر خلاف سایر روش های دیگر، عوارض چندانی ندارد و عوارض آن بسیار جزئی و ساده هستند. این عوارض به علت از بین رفتن پیاز مو به وجود می آیند و خود به خود از بین می روند.
از عوارض لیزر موهای زائد صورت می توان سوزش، قرمزی و التهاب پوست، تاول، لک، سوختگی، عفونت و آکنه را نام برد. پوسته پوسته شدن، درد خفیف، تغییرات رنگدانه ای و … از عوارض موقت لیزر موهای زائد صورت هستند.
توجه داشته باشید انجام لیزر در بهترین مرکز لیزر در کرج که از دستگاه های پیشرفته و زیر نظر پزشک متخصص استفاده می کند، عوارض آن را به شدت کاهش می دهد. بنابراین در انتخاب خود دقت زیادی کنید.

کاربرد لیزر موهای زائد صورت

به کمک لیزر می ¬توان موهای زائد نواحی مختلف صورت را از بین برد. موهای زائد دور و مابین ابروها، پشت لب بالایی، چانه، گردن، پشت سر و خط ریش آقایان را با لیزر موهای زائد می توان برای همیشه از بین برد.

کاربرد لیزر موهای زائد صورت

کاربرد لیزر موهای زائد صورت

آیا لیزر موهای زائد صورت درد دارد؟

لیزر موهای زائد صورت روشی کاملا ایمن و بی خطر است. این روش کاملا بدون درد بوده و برای پوست های حساس و افرادی که آستانه درد پایینی دارند می توان از پمادهای بی حس کننده در این ناحیه استفاده نمود.

آیا موهای کرکی صورت نیز لیزر می شوند؟

شاید این موضوع بارها به گوش شما خورده باشد که لیزر روی موهای کرکی تاثیری ندارد. این جمله چندان هم بی ربط نیست. لیزر کردن به عوامل بسیاری مانند جنس پوست، رنگ آن، ضخامت موها و … بستگی دارد.
دستگاهی که با آن لیزر انجام می دهید در از بین بردن موهای صورت یا بدن شما از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین نوع دستگاه های لیزر موجود در دنیا دستگاه الکساندرایت کندلا می باشد.
با استفاده از این دستگاه می توان تا حد بسیار بالایی برای از بین بردن موهای کرکی صورت و بدن نتیجه گرفت. البته این کار باید طی جلسات بیشتر و با مشورت پزشک متخصص انجام شود. اما به طور کلی لیزر موهای صورت و بدن روی موهای ضخیم تر نتیجه و تاثیر بهتری دارد.

آیا موهای کرکی صورت نیز لیزر می شوند؟

آیا موهای کرکی صورت نیز لیزر می شوند؟

آیا لیزر موهای زائد سرطان ‌زا است؟

اگر دستگاه لیزر را به درستی انتخاب نکنیم، اشعه لیزر به‌جای آن‌ که موهای زائد را هدف قرار دهد، پوست کناری را هدف می ‌گیرد و می‌ سوزاند. انرژی موجود در لیزر به صورت سطحی است و هرگز به عمق پوست وارد نمی ‌شود.
دستگاه‌ های لیزر به گونه ‌ای ساخته شده ‌اند که تنها پیاز مو را هدف قرار دهند. البته، پزشک نیز باید در این کار مهارت داشته باشد تا نور لیزر را به صورت مستقیم و طولانی مدت بر روی فولیکول ‌های پوست قرار ندهد.
اشعه ‌های لیزری که برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می‌ گیرند، با سایر دستگاه‌ های لیزر درمانی متفاوت هستند و تنها روی لایه سطحی پوست تاثیر می گذارند. پس در نتیجه جای هیچ‌ گونه نگرانی در مورد سرطان ‌زا بودن لیزر موهای زائد صورت وجود ندارد.

توصیه هایی برای لیزر موهای زائد صورت

برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب، باید یکسری نکات را قبل و بعد از لیزر رعایت کنید. از جمله مهمترین آنها عبارتند از:

توصیه هایی برای لیزر موهای زائد صورت

توصیه هایی برای لیزر موهای زائد صورت

• حدود یک ماه قبل از انجام لیزر از کندن موهای خود، موم و بند انداختن پرهیز کنید. زیرا در کاهش اثربخشی لیزر تاثیر دارند.
• روز مراجعه برای لیزر، حتما موهای آن ناحیه را شیو کنید. باید آرایش خود را پاک کرده و هیچ گونه کرمی نیز روی پوست نباشد.
• در صورتی که به هرگونه بیماری خاصی مبتلا هستید و هر نوع داروی خاصی مانند راکوتان مصرف می کنید، قبل از انجام لیزر حتما آن را با پزشک کلینیک در میان بگذارید.
• انجام لیزر در دوران بارداری ممنوعیت نسبی دارد. بهتر است در این شرایط با پزشک خود مشورت نمایید.
• سعی کنید تا یک هفته بعد از انجام لیزر، در مقابل نور خورشید قرار نگیرید. در صورت لزوم برای خروج از منزل، حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید. همچنین اگر دچار تاول های پوستی شده ‌اید، از ترکاندن آنها پرهیز نمایید.
• حتما از عینک محافظی که کلینیک در اختیار شما می گذارد استفاده کنید.
• تا 3 روز بعد از لیزر از برنزه کردن، حمام و استخر رفتن خوددداری نمایید.

سخن پایانی

لیزر موهای زائد صورت تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد. بسیاری از خانم ها و آقایان برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود از خدمات لیزر استفاده می کنند. لیزر الکساندرایت در کرج جزء بهترین خدمات لیزر به شمار می رود. عملکرد منحصر به فرد دستگاه لیزر الکساندرایت در رفع موهای زائد موجب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *