بهترین دستگاه رفع موهای زائد کدام است؟ کسانی که پوست خود را برنزه کرده اند، آیا می توانند لیزر کنند؟ در ذهن افرادی که می خواهند از لیزر استفاده کنند، سوالات زیادی از این دست وجود دارد. افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند باید مدتی حدود 4 تا 6 ماه منتظر بمانند تا پوست آنها به رنگ طبیعی خود برگردد و سپس اقدام به انجام لیزر توسط دستگاه Candela Alex کنند. در دستگاه کندلا یک 2020 گزینه هایی نیز در نظر گرفته شده که با استفاده از تنظیم مدت زمان پالس ها و اندازه لکه لیزر بتوان پوست هایی که تا حدی برنزه شده اند را لیزر کرد. البته این تنظمیات باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام گیرد بنابراین در کل بهتر است که پیش از برگشتن رنگ پوستتان به حالت طبیعی از انجام لیزر موهای زائد خودداری کنید.

بهترین دستگاه رفع موهای زائد

اگر می خواهید بدانید بهترین و مناسب ترین دستگاه رفع موهای زائد کدام است باید توجه کنید که رنگدانه های موی بیشتر ایرانی ها نیز به اندازه کافی تیره است به طوری که برای جذب اشعه لیزر کندلا الکساندرایت و ایجاد انرژی حرارتی مورد نیاز برای ازبین بردن ریشه مو کاملا مناسب است.پوست روشن و موی تیره ایرانیان آنها را به کاندیدهای ایده آلی برای انجام لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر موی کندلا الکس تبدیل کرده است.به همین علت استفاده از دستگاه کندلا الکس مخصوصا مدل 2020 با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و امکانات جدید در اکثر کلینیک های زیبایی، سالن های آرایشی و مطب متخصصان پوست و مو بسیار رایج است و رضایت کامل مراجعین به این مراکز را بدست آورده است.

بهترین دستگاه رفع موهای زائد

آیا لیزر الکساندرایت بهترین نوع لیزر برای موی بدن من است؟

امکانات و قابلیت های جدیدی که در دستگاه لیزر موی Candela Alex 2020 با تکنولوژی پیشرفته تعبیه شده؛ استفاده از این دستگاه را به عنوان سریعترین، موثرترین و ایمن ترین دستگاه لیزر مو تقریبا در تمام سالن های آرایشی و مطب پزشکان متخصص و کلینیک های لیزر مو برای عموم مراجعین با پوست های روشن و سبزه با استقبال بی نظیری روبرو کرده است. البته در صورتیکه موی بدن شما سفید شده باشد یا خیلی روشن باشد چون رنگدانه ای در آن وجود ندارد امکان استفاده از هیچ دستگاه لیزری برای شما وجود ندارد.

آیا لیزر الکساندرایت بهترین نوع لیزر برای موی بدن من است؟

عوارض لیزر مو های زائد چیست؟ (ضررهای لیزر مو زائد چیست؟)

شایعات بسیاری پیرامون عوارض بعد از انجام لیزر موهای زائد وجود دارد که بیشتر آنها بی اساس است. برای تصمیم گیری درست، بهتر است به جای اینکه شایعات نوشته شده در فضای مجازی را باور کنید به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید و اطلاعات درستی در خصوص این عوارض از او دریافت کنید. ممکن است پس از انجام لیزر با دستگاه کندلا الکساندرایت در نواحی از پوست شما لک های تیره تر یا روشن تری دیده شود؛ این لک ها از عوارض انجام لیزر هستند و احتمالا پس از چند روز خودشان ناپدید می شوند. البته در برخی موارد نادر نیز انجام لیزر در جلسات بعد می تواند این لک ها را از بین ببرد.

سخن پایانی

امروزه دستگاه های لیزر با امکانات متنوع تولید می شوند. یکی از بهترین دستگاه ها، لیزر الکساندرایت است که به عنوان یک دستگاه سریع، ایمن و موثر شناخته می شود. بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی از این دستگاه استفاده می کنند. نتایج خوب دستگاه الکساندرایت باعث شده است تا برای انواع پوست مورد استفاده قرار بگیرد. اما باید توجه داشت که انتخاب نوع دستگاه بر عهده پزشک است. او با توجه به نوع و ضخامت موها، نوع پوست، رنگ و جنس پوست، بهترین دستگاه را انتخاب می کند. لیزر الکساندرایت در کرج برای رفع موهای زائد به کار می رود. برای استفاده از این خدمات می توانید به بهترین مرکز لیزر در کرج مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *